قیمت هرمیل ریموور رجووی ۲۰۲۲

قیمت هرمیل ریموور رجووی ۲۰۲۲

ریموور رجووی یکی از بهترین وپرفروش ترین ریموورهاست.همانطور که می دانید کار اصلی ریموور پاک کرددن تاتو بدون اسیب رساندن به پوست می باشد.دربازارهای دنیا ریموور از برندهای مختلفی نظیر کالرلیفت . وگنر.ریموور چیک.جیان سان و.. موجود می باشد.در ایران هم ریموورهای مختلفی وجود دارند که هرکدام دارای قیمت و ویژگی های خاص خود هستند.در زیر به شرح یکی از بهترین ریموورهای آمریکایی موجود در ایران می پردازیم

ابزار تاتو

آشنایی با ریموور اورجینال رجووی

 این ریمور یکی از حرفه ای ترین ریموور های موجود در ایران می باشد. جهت پاک کردن تاتوهای قدیمی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بدون بر جای گذاشتن زخم وآسیب زدن به پوست حجم محصول این ریموور  ۱۰grاست. ساخت کشور امریکا می باشد.

ریموور رجوی

کاربرد ریموور رجووی اصل

این ریموور علاوه بر پاک کردن تاتو، روی قرمزی باقیمانده حاصل از ته مانده رنگ زیر پوست را بسیار خوب و عالی کاور می کند. این خاصیت رجووی همچون شمشیری دو لبه می باشد چرا که در برخی موارد بهتر است اصلاً روی موضع با مواد کامو پوشش داده نشود حتی اگر خیلی هم سطحی و موضعی باشد. موارداستفاده از این ریموور آمریکایی:

پاک کردن تاتو لب

پاک کردن تاتو بدن کوچک

پاک کردن ابرو

این ریموور یکی از بهترین ریموورهای موجود در ایران است که بدون آسیب زدن به پوست تاتو ها را پاک می کند.

قیمت عمده ریموور اورجینال رجووی

این ریموور در کشورهای مختلف  دارای قیمت های مختلفی می باشد ولی حدود ۱۵۴ یورد است.در ایران این ریموور به دلایل مختلفی ممکن است دارای قیمت های مختلفی باشد و از انجایی که ممکن است در ایران تقلبی های زیادی داشته باشد شما عزیزان می توانید این ریموور را با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و در اختیار داشته باشد.

ریموور رجووی

چرا ریموور رچووی؟

این ریموور به دلیل اینکه در زمان استفاده هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نمی کند بسیار مورد استفاده تاتو کاران قرار می گیرد.تاتوکاران ریموور رجووی را بااینکه ممکن است قیمت بالایی داشته باشد بازم استفاده می کنند چراکه هیچ گونه ضرری برای پوست مشتریان ندارد.باتوجه به اینکه ممکن است در ایران تقلبی هایی داشته باشد باید در انتخاب اورجینال بودن ریموور دقت بسیاری کرد.شما عزیزان می توانید در صورت داشتن هرگونه سوالی با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.

سفارش آسان و ارسال رایگان ریموور رجووی اصل در ایران

شما عزیزان در هرکجایی که باشیدمی توانید با دردست داشتن گوشی وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید.تمامی محصولات با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن در اختیار شما عزیزان قرار می گیرند.درصورت داشتن هرسوالی مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در خمت شما هستند.

شماره تماس ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید