قیمت قلم میکروبلیدینگ فیبروز(PHIBROWS) اصلی|10%تخفیف خرید

قیمت قلم میکروبلیدینگ فیبروز

میکروبلیدینگ یکی از جدیدترین روش ها برای زیبا سازی ابرو است .برای کارهایی مانند میکروبلیدینگ دستگاهایی مانند موزاییک. بایوتاچ و قلم هایی مانند قلم فیبروز موجود می باشد .همچنین برای مکیروبلیدینگ رنگ هایی فوق العاده خوبی مانند سوپ. پرمابلند و ریچ نیز در بازار موجود هستند.در این بحث به شرح بهترین قلم موجود در ایران کاربرد و ویژگی های و در نهایت قلم فیبروز می پردازیم.

ابزار تاتو

قیمت قلم میکروبلیدینگ فیبروزویژگی های قلم فیبروز اصل

قلم فیبروز قلمی پرکاربرد و چند منظوره برای خط چشم، ابرو، خط لب، رنگ کامل لب. قلم میکروبلیدینگ با عملکردهای کامل، طراحی حرفه ای قفل پین با ۳ نوک مختلف برای نگه داشتن سوزن یا تیغه. این قلم بسیار سبک است و دارای بدنه ی ضد حساسیت می باشدو به همین دلیل یکی از بهترین قلم های موجود در ایران به حساب می اید.قلم بلید تک سر برند فیبروز،بسیار سبک و خوش دست یا عملکرد عالی برای هر نوع سوزنی را داراست .کیفیت عالی، سرعت کار بسیار بالا از دیگر ویژگی های این قلم به شمار می رود.

قلم گلد فیبروز

ویژگی های قلم فیبروز اصلقلم فیبروز بهتر است یا سایر قلم ها؟

انتخاب قلم برای کارهایی مانند میکروبلیدینگ بستگی به مهارت شخص دارد. قلم فیبروز در مقایسه با سایر قلم های موجود بسیار سبک.خوش دست و قیمت بسیار مناسبی دراد.علاوه بر این این قلم ها کاشت رنگ بسیار خوبی دراند و چون درارای بدنه ی ضد حساسیت دارند برای تمام افراد قابل استفاده می باشد.شما عزیزان باتوحه به بودجه و مهارت خود قلم مورد نظر را انتخاب کنید.سایر قلم ها قیمت پایین تری دارند اما کاشت رنگ به نسبت کمتری را دارا هستند.

قلم فیبروز بهتر است یا سایر قلم ها؟آشنایی با انواع قلم میکروبلیدینگ

با قلم میکرو بلیدینگ  تاتو کار خطوطی نامنظم و ریز در ابرو طراحی می کند، و به همین لیل ابرو پر پشت تر و زیبا تر دید می شود .تنوع قلم های میکروبلیدینگ در ایران بسیار زیاد سات اما چیزی که بسیار مهم است سبک بودن قلم ها می باشد چراکه باید بتوان به راحتی ان را در دست گرفت برای مدت طولانی. البته قلم های میکروبلیدینگ هرکدام دارای ویژگی های خاص خود هستند.

کار با قلم میکروبلیدینگ فیبروز

کار با قلم های میکروبلیدینگ بسیار اسان است اما قلم فیبروز اصل را باید با نهایت دقت مورد استفاده قرار داد چراکه تیغه های بیار ظریف و حساسی دارد.شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید

کار با قلم میکروبلیدینگ فیبروز

 

قیمت تیغ قلم میکروبلیدینگ

تیغ های قلم های میکروبلیدینگ در نمونه های مختلفی موجود است .این تیغ ها دارای قیمت های مختلفی هستند اما تا جایی که امکان دارد باید برای قلم های فیبروز اصل از تیغ هایی با کیفیت بسیار خوب استفاده کرد چرا که این قلم ها بسیار حساس هستند. شما عزیزان می توانید برای خرید بهترین تیغ های قلم میکروبلیدینگ با بهترین قیمت و کیفیت با مشاوران مجموعه ابزار تاتو در تماس باشید.

فروش عمده قلم فیبروز اصلی

در ایران این قلم ممکن است دارای قیمت های متفاوتی باشد. قلم های فیبروز دارای نمونه های مختلفی هستند. برای اطلاع از قیمت ها لطفا با مشاوران در تماس باشید. این مموعه این قلم ها را با بهترین قیمت و با فروش عمده در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

چرا قلم فیبروز را انتخاب کنیم؟

یکی از مهمترین دلایل انتخاب قلم فیبروز برای کارهایی مانند میکروبلیدینگ سبک بودن و ظریف بودن تیغ های این قلم می باشد.علاوه بر این این قلم دارای بدنه ی ضد حساسیت است و به همین دلیل یکی از بهترین قلم های موجود در ایران به شمار می رود.

چرا قلم فیبروز را انتخاب کنیم؟خرید اینترنتی و ارسال رایگان قلم میکروبلیدینگ فیبروز

برای خرید بهترین لوازم تاتو با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن شما عزیزان یم توانید با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. در صورت داشتن هرگونه سوالی با مشاوران در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید