قیمت فروش عمده بی حسی Salon

قیمت فروش عمده بی حسی Salon

 

دربازار بی حسی های مختلفی وجود دارد که هرکدام موارد استفاده و کاررد خاص خود رادارند. قیمت بی حسی های مختلف در بازار های مختلف متفاوت است.در زیر به شرح این بی حسی عالی می پردازیم.در انتخاب بیحسی باید دقت بسیار زیادی کرد چرا که اگر اصل نباشد باعث کاهش درد در مشتریان نیم شود و نتیجه کار خوب نیست.بیحسی ها به دونوع قبل و حین کار تقسیم میشوند که هرکدامم دارای قیمت و ویژگی های مختلفی هستند. از بیحسی های حین کار که معمولا به بیحسی یخی معروف هستند می توان به ساستین.زانولت و وگنر اشاره کرد.این بیحسی ها فوق العاده هستند و اثر بخشی زیادی دارند.

بیحسی یخی سالن

موارد استفاده از  بی حسی Salon

 این بی حسی ۴۴ درصدی مخصوص تاتو است و یکی از بهترین بی حسی های موجود در بازار است

حجم این بی حسی: ۲۰ میلی لیتر می باشد

مناسب برای بی حسی ابرو است

مزایا: ضد درد و خونریزی، ضد قرمزی از مزایای این بی حسی است

بیحسی سالن

انواع بی حسی تاتو

1_  یکی از بی حسی های موجود بی‌حسی قبل از کار (غالباً پمادی).

2_ دومین نوع بی حسی و بی‌حسی حین کار (معروف به یخی یا آیس).می باشد.

3_ سومین بی حسی موجود در بازار  بی‌حسی لب.

قیمت انواع بی حسی ها در تهران

در بازار بی حسی های مختلف با قیمت های مختلفی موجود است.بی حسی های مختلف برای قسمت های  مختلف بی حسی های متفاوتی وجود دارد که هرکدام ویزگی های خاص خود را دارند.بی حسی وگنر.مورچه . زایلاپی  و بی ال از نمونه بی حسی های موجود در بازار است.شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران بازرگانی ابزارتاتو در تماس باشید.

 

چرا بی حسی سالن را انتخاب کنیم؟

در بین بی حسی های حین کار این بیحسی قئرت اثر گذاری بسیار زیادی دارد و در عین حال مهمترین ویژگی این بیحسی قیمت بسیار مناسب ان است که سبب شده است در بین تاتو کاران بسیار محبوب باشد.این بیحسی برای ابرو و لب نیز قابل استفاده است البته اگر اصل ان را تهیه کنید.شما عزیزان یم توانید.

ابزار تاتو

فروش اینترنتی بی حسی Salon

بازرگانی ابزارتاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خود را انجام دهید..

مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید.مهمترین هدف بازرگانی ابزارتاتو کسب رضایت شما عزیزان است.امبدواریم با بهترین محصولات اورجینال همچنان رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم.تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و … سایر شهر ها

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید