قیمت فروش عمده انواع سوزن تاتو یکبارمصرف

قیمت فروش عمده انواع سوزن تاتو یکبارمصرف

برای دستگاهای تاتو سوزن های مختلفی وجود دارد که هرکدام ویژگی و قیمت خاص خود را دارند.درزیر به شرح انواع این سوزن ها و قیمت و نحوه ی سفارش ان ها می پردازیم.در ایران بازرگانی ابزار تاتو فروش عمده تمام این سوزن ها را برعهده دارد .البته با بهترین قیمت.با ما همراه باشین .

سوزن تاتو

قیمت فروش عمده انواع سوزن تاتو یکبارمصرفانواع کارتریج مخصوص دستگاه تاتو پن

۱ F :

در این مدل پنج سوزن در یک خط مستقیم در کنار هم و به صورت فلت قرارمیگیرند که برای دستگاه تاتو پن بسیار خوب است.

برای سایه زنی و پر کردن کادرها به صورت یکنواخت و فلت استفاده میشوند.

۲٫ M1 :

با توجه به نحوه قرار گیری سوزن ها ، این مدل برای سایه زنی ابری و پراکنده استفاده میشود. تمامی این سوزن های برای دستگاه تاتو پن کاربرد دارد وشما عزیزان میتوانید برای سفارش با مشاوران فروش تماس حاصل فرمایید.

۳٫ RL :

سوزن هایRL به طور کلی برای لاین زنی و خط انداختن اطراف کادرها استفاده میشود.

در این مدل ، سوزن ها به طور فشرده کنار هم هستند .

RS4 :

در این مدل پنج سوزن با فاصله و به صورت پراکنده در کنار هم قرارمیگیرند.

برای سایه زنی و پر کردن خطوط و کادرها به صورت ابری استفاده میشود.

ابزار تاتو

دلیل انتخاب سوزن های یکبار مصرف در ایران

سوزن های یکبار مصرف دارای نمونه های مختلفی هستند. این سوزن ها عموما دارای قیمت بسیار مناسب و کاشت رنگ بسیار بالایی هستند.قیمت سوزن های یکبار مصرف در ایران ممکن است متفاوت باشد البته این قیمت بستگی به تعداد و نوع سوزن دارد. سوزن های سالن و موشاپ از بهترین سوزن های یکبار مصرف در ایران هستند.

دلیل انتخاب سوزن های یکبار مصرف در ایرانکدام مارک سوزن پیچی تاتو را انتخاب کنیم؟

انتخاب نوع سوزن بستگی به میزان هزینه ای که می خواهدی انجام دهید دارد. ولی در بین سوزن هایی که در بازار موجود است و خیلی پرمصرف است می توان به سوزن های مارک سالن.تیتانیوم اشاره کرد.این سوزن ها بسیار تیز و ظریف هستند و در عین حال بسیار قیمت مناسبی در مقایسه با سایر سوزن ها دارند.انتخاب بیشتر تاتوکاران و همکاران عزیز سوزن ها مارک سالن است چرا که کیفیت و قیمت بسیار مناسب تری دارد. باز هم تاکیید میشه انتخاب سوزن بستگی به شما و نوع دستگاه شما دارد.برای انتخاب بهترین نوع سوزن با مشاوران در تماس باشید.

کدام مارک سوزن پیچی تاتو را انتخاب کنیم؟قیمت عمده سوزن تاتو پیچی در تهران

سوزن های کارتریج ابزاری برای اجرای میکروپیگمنتیشن هستند که در سایز های مختلفمورد استفاده قرار میگیرند.سوزن های پیچی در دو نوع گرد و فلت در بازار موجود است. این سوزن ها در بسته بندی های کاملا استریل و محافظت شده هستندکه بهداشتی بودن آن را مشخص نشان میدهد تمامی شماره های سوزن پیچی همراه با تشتک انگشتی رنگ می باشد. شما عزیزان میتوانید تمام ااین سوزن ها را به اسانی در اختیار داشته باشید.

 

سوزم تاتو پیچی

قیمت عمده سوزن تاتو پیچی در تهرانسفارش اینترنتی انواع سوزن تاتو یکبارمصرف

بازرگانی ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خود را انجام دهید. همانطور که می دانید مهمترین هدف مجموعه  ابزار تاتو کسب رضایت شما عزیزان است امیدواریم با بهترین محصولات وخدمات همچنان رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم .بازرگانی ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و …. سایر شهر ها.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید