قیمت فروش سوزن میکروبلیدینگ|10%تخفیف

قیمت فروش سوزن میکروبلیدینگ

به سوزن هایی که برای کارهایی مانند بلیدینگ ابرو، استفاده می شود سوزن میکروبلیدینگ نیز می گویند.این سوزن هامعمومولا یکبار مصرف و چند بار مصرف می باشند و میتوان در قلم میکروبلیدینگ از این سوزن ها استفاده کرد..مهمترین نکته در انتخاب سوزن ها دقت در تیز بودن و ظریف بودن ان ها می باشد.سوزن میکروبلیدینگ  دارای انواع مختلفی میباشد که هنرمندان عزیزبراساس کار خود نوع سوزن را انتخاب می کنند. انواع سوزن میکروبلیدینگ شامل سوزن شیدینگ برای سایه زدن، سوزن اسلوپ یا سرکج و سوزن یو ( U ) مخصوص تاج ابرو می باشند. این سوزن ها در مارک ها و برندهای مختلفی موجود است. قیمت مدل های مختلف سوزن ها با هم متفاوت است.بازرگانی ابزار تاتو در ایران این سوزن ها را با بهترین قیمت به فروش می رساند.

ابزار تاتو

کاربرد سوزن میکروبلیدینگ U یو

این سوزن ها کیفیت بسیار بالاو بسیا تیز هستند. Microblading Needles Eyebrow Tattoo U برای بانوانی که ابروی کم پشتی دارند یا ابرو ندارند مورد استفاده قرار می گیرند.این سوزن ها در مارک های مختلفی موجود هستند اما تمامی برند ها معمولا دارای قیمت های مناسبی هستند.

سوزن میکروبلیدینگ سرکج

سوزن های سرکج هم نوع دیگری از سوزن های موجود در بازار هستند که برای کارهایی مانند هاشور ابرو استفاده می شود.این سوزن ها کیفیت بسیار خوبی دارند و از پرفروش ترین سوزن های موجود در بازار می باشند.

تیغ میکروبلیدینگ

قیمت عمده سوزن میکروبلیدینگ 

از انجایی که این سوزن ها در خارج از ایران قیمتی حدود ۵ یورو دارند و البته این قیمت ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد.در ایران نیز قیمت سوزن ها به دلایل مختلفی ممکن است متفاوت باشد.بازرگانی ابزار تاتو در تلاش است تمامی سوزن های اورجینال میکروبلید را با بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

سوزن میکروبلیدینگ

کدام سوزن میکروبلیدینگ را انتخاب کنیم؟

انتخاب سوزن میکروبلیدینگ  برای دستگاهای مختلف متفاوت است .سوزن های بلید دارای جنس های مختلفی هستند و در نتیجه ممکن است دارای قیمت های مختلفی باشند.بهترین سوزن بلید که هم قیمت مناسب و هم کیفیت بسیار بالایی دارد سوزن های کپی فیبروز هستند .برای خرید بهترین سوزن بلید با بهترین قیمت با ما همراه باشید.

خرید اینترنتی و ارسال رایگان سوزن میکروبلیدینگ اورجینال

شما عزیزان می توانید تمام لوازم مورد نیاز خود را به روشی مستقیم و با بهترین قیمت ازبازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و در اختیار داشته باشید. درصورت داشتن هرگونه سوالی مشاوران در خدمت شما عزیزان هستند. مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاهای تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو در خدمت شماست .خریدی آسان را با بازرگانی ابزار تاتو تجربه کنید. شماره تماس ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید