قیمت فروش دستگاه میکروپیگمنتیشن PM اصلی

قیمت فروش دستگاه میکروپیگمنتیشن PM

 

دستگاه میکروپیگمنتیشن pm یکی از جدیدترین دستگاهای میکروپیگمنتیشن موجود در دنیا است که از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار است. چیزی که بسیار مهم است استفاده از این دستگاه می باشد که بیشتر به افراد حرفه ای توصیه می شود .از این دستگاه برای تاتو لب. تاتو چشم و ابرو نیز استفاده می کنند .بازرگانی ابزار تاتو این دستگاه را با بهترین قیمت به شما عزیزان عرضه می کند .در زیر به شرح ویژگی های این دستگاه می پردازیم.

میکروپیگمنتیشن pm

آشنایی با دستگاه میکروپیگمنتیشن  پی ام (pm)

این دستگاه یکی از محبوب ترین دستگاهای مناسب میکروپیگمنتیشن ومیکروبلیدینگ می باشد.

سوزن های مختلف دستگاه PM قابل تنظیم است و برای تاتوهای بسیار حرفه ای بدن استفاده می شود. با تنظیم سوزن های دستگاه PM می توان سایه های تاتو را انجام داد. این دستگاه برای افراد حرفه ای توصیه می شود و چون قدرت کاشت رنگ فوق العاده ای دارد در بین سایر دستگاها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
در انجام میکروپیگمنتیشن صورت و بدن با دستگاه PM به راحتی می توان سوزن را با توجه به نوع پوست مراجعه کننده تنظیم کرد. دستگاه میکروپگمنتیشن پی ام قابلیت تنظیم سرعت پیش فرض برای نواحی مختلف بدن مانند لب و ابرو را دارا می باشد.
کمپانی پی ام در ژاپن، ایتالیا وآمریکا دارای نمایندگی است .

ابزار تاتو

چرا دستگاه میکروپیگمنتیشن pm را انتخاب کنیم؟

یکی از مهمترین مزیت های این دستگاه در مقابل سایر دستگاهای میکروپیگمنتیشن  قیمت خوب و عملکرد فوق العاده ان می باشد.این دستگاه یکی از دستگاهای به نسبت مدرن محسوب می شود و به همین دلیل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های دستگاه میکروپیگمنتیشن pm

دستگاه پی ام در حین عمل میکروپیگمنتیشن بدون صدا و لرزش می باشد. دقت بالای سوزن واینکه بدون لرزش  دست و نیز تنظیم سرعت از پیش تعریف شده از ویژگی های مهم دستگاه میکروپیگمنتیشن pm است. دستگاه میکروپیگمنتیشن PM قابلیت استفاده در کلینیک های زیبایی توسط پزشکان متخصص زیبایی برای مزوتراپی، پاک سازی و ، بوتاکس . زیبا سازی پوست و..، تزریق کلاژن و درمان پوست را دارد.

قیمت عمده دستگاه میکروپیگمنتیشن pm اصل در ایران

این دستگاه در خارج از ایران قیمتی در حدود ۲۵۴ یورو دارد ولی در ایران به دلایل مختلفی از جمله ارز و دلار قیمت متغیری دارد.شما عزیزان می توانید این دستگاه را بابهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و در اختیار داشته باشید. البته لازم به ذکر است که این دستگاه ممکن است تقلبی هایی داشته باشد با قیمت های خیلی متفاوت.بهترین راه برای اطمینان خرید از جایی معتبر است.

خرید اینترنتی دستگاه میکروپپیگمنتیشن pm اصل در ایران

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سوزن ها لطفا با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید. دستگاهای تاتوابرو باتوجه به کیفیت ، کاربرد فراوان و محبوبیت ، قیمت مناسبی دارند. بازرگانی ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خوذ را انجام دهید.. بازرگانی ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و …. سایر شهر ها.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید