قیمت فروش انواع کابل تاتو درتهران

قیمت فروش انواع کابل تاتو درتهران

برای دستگاهای تاتو کابل های بیشماری وجود دارد که هرکدام کاربرد و قیمت خاص خود را دارند.در زیر به شرح این کابل ها و قیمت های ان ها می پردازیم.قیمت کابل های مختلف ممکن است متفاوت باشد.بازرگانی ابزار تاتو در ایران تنها مرکز فروش کابل های تاتو می باشد.شما عزیزان می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت با مشاوران در تماس باشید.

ابزار تاتو

مشخصات کابل رابط ترانس تاتو

طول کابل بلند می باشد  و براحتی نیاز شما را براورده خواهد کرد. از بهترین کابل های موجود در بازار این محصول از سیم مسی با کیفیت ساخته شده  و قابلیت استفاده زیادی دارد این سیم سبک و براحتی قابل حمل هست  و تقریبا برای  همه دستگاه های تاتو قابل استفاده می باشد.

 

ویژگی های کابل کلیپ کورد ، برند بی شاپ

 این کابل ساخته شده از آلیاژ طلا برای رسانایی بهتر وسریع تر

کابل سیلیکونی و بسیار قابل اعتماد

طول بلند کابل از دیگر مزایای این کابل است

ساخته شده در کمپانی بی شاپ امریکا می باشد

 

کابل دستگاه تاتو

خرید عمده Cheyyene Adaptor Power 

  • کابل یدک برای پاور های CHEYENNE :PU I ,PU II , IV  بسیار مناسب است دارای تبدیل  پریز ، برای استفاده در پریز برق های گوناگون ومتفاوت ۱۵ وات که بسیار مناسب است ساخت کمپانی CHEYYENE آلمان

کابل دستگاه تاتو

سفارش اینترنتی انواع کابل تاتو 

بازرگانی ابزارتاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خود را انجام دهید..

مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید
ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و … سایر شهر ها

کابل تاتو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید