قیمت عمده دستگاه تاتو پیچی چهار چراغ اصلی|13%تخفیف کدA112

قیمت عمده دستگاه تاتو پیچی چهار چراغ اصلی

یکی از بهترین دستگاهای میکروپیگمنتیشن موجود در ایران دستگاه تاتو چهار چراغ می باشد. این دستگاه ساخت کشور چین می باشد و جزو دستگاهای پیچی تاتو محسوب می شود. تفاوت بین دستگاهای پیچی و کارتریج در سوزنی است که به دستگاه متصل می شود. دستگاهای پیچی معمولا هیچ لرزشی ندارند و  و برای کارهایی مانند هاشور مناسب هستند. این دستگاه تاتو قیمت بسیار مناسبی دارد و شما عزیزان می توانید با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن دستگاه را تهیه کرده و مورد استفاده خود قرار دهید.

دستگاه تاتو 4 چراغ

ویژگی های دستگاه تاتو چهار چراغ

۱_این دستگاه ۷ ولتی می باشد که برای تاتو صورت نیز بسیار مناسب است.

۲_بسیار سبک است و ۱۲۸دگرم وزن داد.

۳_دارای بدن ه ی الو مینیومی می باشد.

۴_کاشت رنگ بسیار دقیق و خوبی را داراست.

۵_این دستگاه هیچ گو صدا و لرزشی ندارد و به همین دلیل هیچ اسیبی به پوست وارد نمی کند.

۶_برای کارهایی مانند سایه ابرو هاشور مویی و خط چشم مناسب است.

۷_قیمت بسیار مناسبی دارد.

 

دستگاه تاتو 4 چراغ

سوزن های دستگاه تاتو چهار چراغ

به این دستگاه انواع سوزن های پیچی و سوزن های نانو وصل می شود.این سوزن ها به راحتی در بازار قابل دسترس هستند و در عین جال قیمت بسیار مناسبی دارند.شما عزیزان می توانید برای اطلاع دقیق از انتخاب سوزن با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.

منبع شارژ دستگاه تاتو چهار چراغ

این دستگاه را به راحتی می توان به شارژ زد و مورد استفاده قرار داد.

ورودی شارژ مستقیم این دستگاه  ۲۴۰-۱۱۰ ولت می باشد.

خروجی؛ ۷ ولت مستقیم است.

ابزار تاتو

کاربرد دستگاه تاتو چهار چراغ

یکی از مهمترین کاربردهای این دستگاه برای تاتو صورت است. این دستگاه متاسفانه اصلی و فیک های زیادی در بازار دارد کهه در موتور دارای تفاوت هستند. دستگاه تاتو چهار چراغ اصلی دارای بدنه ی دو پوسته ای هست و موتور بسیار پرقدرتی دارد .هیچ گونه صدایی در هنگام استفاده ندارد و در مقایسه با سایر دستگاها قیمت مناسب و قدرت کاشت رنگ عالی دارد. این دستگاه برای همه افراد توصیه می شود. این دستگاه تاتو یکی از معروف ترین دستگاهای میکروپیگمنتیشن موجود در ایران است که قیمت بسیار مناسب و عملکرد عالی دارد.

مقایسه دستگاه تاتو چهار چراغ با سایر دستگاهای میکروپیگمنتیشن

دستگاه تاتو چهار چراغ یکی از بهترین دستگاهای میکروپیگمنتیشن موجود در ایران است.این دستگاه قیمت بسیار مناسبی دارد و دارای کاشت رنگ عالی است.یکی از بهترین مزیت های این دستگاه این است که صدا و لرزش بسیار کمی دارد و با این حال دارای قیمت  بسیار مناسبی است.این دستگاه بیشتر برای  افراد مبتدی توصیه می شود.موتور این دستگاه اگر احیانا  خراب شود به آسانی قابل تعمیر است و این یکی دیگر از مزیت های این دستگاه می باشد.

دستگاه تاتو چهار چراغ اصلی

قیمت دستگاه تاتو چهار چراغ در ایران

این دستگاه در خارج از ایران قیمتی در حدود ۱۱۲ یورو دارد اما این قیمت ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد. در ایران این دستگاها ممکن است قیمت های مختلفی داشته باشد. شما عزیزان می توانید این دستگاه را با بهترین قیمت از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و در اختیار داشته باشید.

خرید اینترنتی و ارسال رایگان دستگاه تاتو چهار چراغ

شما عزیزان می توانید در هرکجای این سرزمین که باشید می توانید بهترین دستگاهای تاتو صورت و بدن را با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.امیدواریم بتوانیم همچنان رضایت شما را به همراه داشته باشیم. مشاوران ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند.د ستگاه تاتو چهار چراغ یکی از بهترین و خوش قیمت ترین دستگاه میکروپیگمنتیشن موجود در ایران است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید