قیمت سوزن طلایی فیبروز اورجینال|Golden Phibrows needle

قیمت سوزن طلایی فیبروز اورجینال

از سوزن های فیبروز برای انجام خدمات میکروبلیدینگ با روش های مختلف از جمله تکنیک فیبروز استفاده میشود.میکروبلیدینگ تکنیکی است برای انجام و اجرای طراحی ابرو به صورت هاشوری بسیار ظریف و طبیعی درست شبیه تار های مو ابرو انسان میباشد انجام این تکنیک نیاز به تخصص کافی دارد و حتما باید توسط فرد دوره دیده انجام شود تا کیفیت و طیبایی کار حفظ شود. اولین بار تکنیک فیبروز توسط آکادمی فیبروز معرفی و شناخته شد و پس از آن در کل دنیا مورد استقبال قرار گرفت و به تکنیکی رایج تبدیل شد.

تیغ فیبروز

در این تکنیک از قلم های غیر برقی مرسوم به قلم میکروبلیدینگ استفاده میشود.سوزن فیبروز از تعدادی از سوزن های بسیار ظریف ساخته شده است که شبیه تیغ میباشد.این تیغ ها در بسته های ۱۰ عددی دربازار وجود دارند.از بهترین تیغ های موجود در ایران به شمار می روند.باتوجه به تنوع تیغ ها در ایران و قیمت های متعددی که ممکن است داشته باشند بهتر است .

سوزن اوزجینال فیبروز

دو نوع کلی سوزن های فیبروز موجود در بازار:

سوزن فیبروز مدل اسلوپ (سر کج)

سوزن فیبروز سر کج

سوزن فیبروز مدل یو

تیغ فیبروز

تاتو آرتیست ها باتوجه به میزان مهارت خود از یکی یا هر دو این سوزن ها استفاده میکنند.سوزن فیبروز مدل u برای انجام و طراحی تار های نیم هلال کاربرد بیشتری دارد همچنین سایز این تیغ ها با هم متفاوت است.

مدل سوزن های ۱۲ سر، ۱۴ سر، ۱۵ سر، ۱۶ سر و ۱۸ سر  در بازار موجود هست. هر دو مدل یو و اسلوپ در انواع سرها وجود دارند. اختلاف این ها در تعداد سوزن های ریز کنار هم است. هر کدام کاربرد خاص خودشان را دارند. معمولاً با توجه به جنس و ضخامت پوست کاربرد این سوزن ها متفاوت است. بطوریکه؛

هر چه پوست مشتری نازک تر باشد از سوزن میکروبلیدینگ با تعداد سر کمتر استفاده می شود. بر عکس، هر چه پوست مشتری ضخیم تر باشد، از سوزن میکروبلیدینگ با تعداد سر بیشتر استفاده می شود.

آیا سوزن های فیبروز خوبه؟

سوزن های فیبروز یکی از بهترین مدل های سوزن های ظریف در بازار هستند.این سوزن ها کیفیت بسیار خوبی دارند و چون دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند می توان گفت از بهترین سوزن ها محسوب می شوند.محصولات کمپانی فیبروز اعم از تیغ فیبروز.نخ قرینه سازی.دیوایدر فیبروز و… بیشتر برای افراد حرفه ای توصیه می شود.

این تیغه ها از جدیدترین تیغ ها و یا سوزن های موجود به حساب می ایند.و خطوط بسیار دقیق را تضمین می کنند و در نتیجه باعث ایجاد خطوط بسیار نازک و ظریف می شوند.

این سوزن ها  از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. یک بسته شامل 50 تیغه بسته بندی جداگانه می باشد.

استفاده از این سوزن ها برای افراد حرفه ای توصیه می شود.

قطر: 0.18 میلی متر

تیغ طلایی فیبروز

تنوع سوزن های فیبروز

برند های مختلفی در طول این زمان که فیبروز معرفی شده است اقدام به تولید این نوع سوزن ها کردند اما با کیفیت ترین و گران ترین آنها سوزن مارم خود فیبروز است و علت اختلاف قیمت به خاطر اختلاف در ظرافت سوزن هاست که ظریف ترین سوزن از برند فیبروز میباشد.برای خرید بهترین تیغ ها می توانید با مشاوران درتماس باشید.

فروش به قیمت عمده سوزن های فیبروز

این مجموععه همواره در تلاش است تا تمام محصولات اورجینال را با بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. سوزن های طلایی فیبروز ههم یکی از محصولات پرطرفدار و پرتقاضا است. این سوزن ها واقعا برای  کارهایی مانند بلیدینگ بسیار مناسب هستن البته اگر به دنبال یک کار حرفه ای هستین. این سوزن ها را می توانید با بهترین قیمت از این مجموعه تهیه کنید .این مجموعه تمام محصولات را به قیمت عمده به فروش می رساند.سوزن های فیبروز از بهترین سوزن های بلید موجود در دنیا هستند البته ممکن است به نسبت سایر سوزن ها قیمت بیشتری داشته باشد.

فروش به قیمت عمده سوزن های فیبروزسفارش آسان و ارسال سریع سوزن های اورجینال فیبروز در ایران

شما عزیزان در هرکجای این سرزمین عزیز که باشید می توانید بهترین محصولات تاتو صورت و بدن را با بهترین قیمت و در کمرین زمان ممکن در اخیتار داشته باشید .تمامی محصولات با ضمانت اصل بودن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.در صوت داشتن هرگونه سوالی مشاوران بازرگانی ابزار تاتو 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند .هدف مجموعه کسب رضایت شما عزیزان می باشد.

ابزار تاتو

 

منبع:www.phishop.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید