قیمت رنگ Brow daddy پرمابلند اصلی |10%تخفیف

قیمت رنگ Brow daddy پرمابلند

 

رنگ Brow daddy یکی از رنگ های جدید کمپانی پرمابلند می باشد.این کمپانی  یکی از کمپانی ها معتبر در زمینه تولید رنگ های تاتو می باشد.در زیمنه رنگ های تاتو می توان به رنگ های ورد فیمس .اینتنز .داینامیک و وگنر اشاره کرد .هرکدام از این رنگ ها ویزگی ها و کاربردهای خاص خود را دارند .با توجه به اینکه این رنگ جدید کمپانی پرمابلند بسیار مطرح شده است در زیر به قیمت و ویژگی های این رنگ می پردازیم.

ابزار تاتو

آشنایی با رنگ Brow daddy پرمابلند

مجموعه طلایی پرمابلند  تنوع بسیار زیادی از ده رنگ را به مشتریان عرضه می کند.. برخی از آنها از پیش اصلاح شده و برخی دیگر خنثی یا سرد می باشند. این تنوع رنگ باعث می شود ارایشگر برای هرنوع فنی باز باشد و این یکی از بهترین امتیاز های این کیت می باشد.

این طیف رنگی با ماندگاری بالا (۸۰ تا ۱۰۰ درصد) به هنرمندان اجازه می دهد تا بتوانند رنگ ها را با دقت بیشتری با توجه به رنگ پوست مشتری تنظی را به خوبی انجام دهند.

 مجموعه طلایی رنگهای خنثی تری را ارائه می دهد که برای بسیاری از مشتریان قابل استفاده می باشد.. Brow Daddy دانش و تجربه خود را مستقیماً در هر رنگدانه و هر قسمت در این مجموعه ترکیب کرده است.

قیمت رنگ  اورجینال brow daddy پرمابلند

این رنگ یکی از جدیدترین رنگ های ساخته شده از کمپانی پرمابلند می باشد.رنگ brow daddy دارای ۱۰ تنوع رنگی است و به همین دلیل در کشور های دیگرحدود ۲۸۰ دلار قیمت دارد .قیمت بالای این رنگ به دلیل به کاربردن رنگدانه های اورجینال و بدون ضرر می باشد.برای خرید اورجینال این پک طلایی با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.

 

قیمت رنگ  اورجینال brow daddy پرمابلند

چرا رنگ پرمابلند را انتخاب کنیم؟

رنگ های کمپانی پرمابلند یکی از بهترین رنگ های موجود در ایران است. این کمپانی سال های سال است که بهترین رنگ ها را با بهترین کیفیت و قیمت به بازار عرضه کرده است.رنگ های پرمابلند در حجم  های 10و 15 میل در بازار موجود هستند.این رنگ ها غلظت بسیار بالایی دارند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران در تماس باشید.

 

سفارش اینترنتی رنگ Brow ddaddy پرمابلند در ایران

بازرگانی ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان

خود را انجام دهید..

بازرگانی ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر

تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید

ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و …. سایر شهر ها.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید