قیمت رنگ فیبروز Supe اصل|خرید 15% تخفیف

قیمت رنگ فیبروز Supe

چندین سال است که کمپانی فی اقدام به تولید بهترین رنگ های میکروبلیدینگ کرده است این محصولات بهترین فرمولاسیون را در بین رنگ های فیبروز و میکروبلیدینگ دارد رنگ های فیبروز در آلمان ساخته میشود و برای چندین سال پیاپی به عنوان بهترین رنگ در این زمینه شناخته شده است برای رضایت بیشتر مشتریان خود همواره سعی کنید از بهترین تجهیزات و رنگ های موجود استفاده کنید چراکه انتخاب رنگ در امر میکروبلیدینگ بسیار اهمیت دارد رنگی که ریز نداشته باشد و ماندگاری بالاتری دارد همیشه محبوب است و میتواند شما را به عنوان یک فرد حرفه ای در این شاخه پر رقابت به عموم مشتریان معرفی کند .برای اطلاع از قیمت این رنگ می توانید با مشاوران درتماس باشید.

رنگ فیبروز supe

رنگ سوپ فیبروز برای چیست؟

یکی از بهترین رنگ های مناسب برای ابرو هاست.میشه گفت که این رنگ برای تمام ابرو ها قابل استفاده است.از مهمترین ویژگی این رنگ  عدم ریزش و ماندگاری بالای ان می باشد.در هنگام استفاده از این رنگ شما نیز مشاهده خواهید کرد هیچ گونه تغییری ندارد .این رنگ در بین تمام بلید کاران دنیا بسیار محبوب است.

مشخصات رنگ های فیبروز supe

رنگ های فیبروز دارای هشت رنگ متفاوت هستند این کمپانی دارای سه رنگ اصلی black (مشکی) و yellow(زرد)  و red (قرمز) میباشد که سایر رنگ های خود را با ترکیب این سه رنگ تولید میکند به طور کلی رنگ های فیبروز شامل هشت رنگ میباشد :

برون ۱(brown 1)

برون ۲ (brown2)

برون ۳ (brown3)

فاکس (fox)

گلدن برون (golden brown)

تناز رنگ های فیبروز سرد هستند به جز رنگ قرمز و فاکس که تناز گرم دارند از بین رنگ های فیبروز برون ۱ و برون ۲ و برون ۳ از همه بیشتر کاربرد دارند برای اینکه تناژ سردی را از رنگ ها بگیریم از قرمز یا فاکس استفاده میکنیم رنگ فاکس را نیز میتوان به تنهایی برای افرادی که دارای پوست های سفید و اروپایی هستند استفاده کرد . رنگ های فیبروز در حجم پنج میل تولید میشوند و حالت نیمه جامد دارند این رنگ ها بهترین کیفیت را برای انجام خدمات میکروبلیدینگ و فیبروز دارند چراکه نسبت به سایر رنگ های موجود کمترین ریزش و کمترین تغییر رنگ را دارد.برای داشتن کارهایی زیبا و ماندگار باید حتما از رنگ های خوب و اورجینال استفاده کرد چراکه باعث افزایش مشتریان و در نتیجه افزایش درامد شما عزیزان خواهدشد.

رنگ سوپ فیبروز

کاربرد رنگ سوپ فیبروز ابرو

در عصر حاضر یکی از رنگ های فوق العاده پرکاربرد و ماندگار در حوزه ی بلید و میکروپیگمنتیشن رنگ های فوق العاده کمپانی فیبروز است. این کمپانی  با توجه به سابقه ی بسیار زیادی که در زمینه تاتو لب و صورت دارد رنگ های فوق العاده تولید کرده است.تمام رنگ های این مجموعه ی بزرگ دارای ماندگاری بالا. بدون ریز.بدون تغییر رنگ می باشند. شاید بتوان گفت یکی از بهترین رنگ های موود در حوزه ی بلید است.

خرید آنلاین رنگ های فیبروز supe

همانطور که میدانید رنگ های کمپانی فی برای میکروبلید بهترین کیفیت را در بین رنگ ها دارد رنگ های سری سوپ و سوپر فرمولا در حجم های ۵ میل تولید میشوند متاسفانه نمونه های تقلبی این رنگ ها در بازار ایران زیاد می باشد به همین علت برای خرید رنگ های فیبروز حتما از مراکز معتبر اقدام کنید برای خرید و سفارش رنگ های فیبروز اصلی و دریافت مشاوره میتوانید به شماره ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱ در واتساپ پیام دهید تا ضمن دریافت مشاوره سفارشات خود را ثبت نمایید ارسال محصولات اصلی و اورجینال در کمترین زمان به سراسر کشور مقدور می باشد.بهترین راه حل برای خرید رنگ های اوزجینال خرید از برندی معتبر می باشد.

رنگ فیبروز

 

www.amazon.com

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید