قیمت ویژه و خرید دیوایدر (BB Compass)اصلی فیبروز|کد B10

قیمت دیوایدر فیبروز به همراه فیلم آموزشی

از زمان های قدیم که خدمات تتو به صورت تکنیک های مختلف اعم از سایه و هاشور ابرو در حال حاضر نیز میکروبلیدینگ به عنوان زیباسازی ابرو ها انجام می شود. همیشه یکی از چالش های پیگمنتر ها و مشتریان قرینه سازی اصولی و دقیق ابرو بوده است هرچه زمان گذشت ابزار های بهترین برای اندازه گیری و قرینه سازی ابرو تولید شد و با شروع به کار کمپانی فیبروز انقلابی در ابزار الات مربوط به میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و قرینه سازی ابرو به وجود امد. در این مقاله به معرفی دیوایدر جدید کمپانی فیبروز میپردازیم که کار قرینه سازی را به شدت آسان و دقیق کرده است.

ابزار تاتو

آشنایی با دیوایدر جدید فیبروز

دیوایدر جدید فیبروز (بی بی کمپس ) جدید ترین ابزار قرینه سازی ابرو کمپانی فیبروز میباشد این ابزار نسبت به دیوابدر یا خط کش قرینه سازی طرح قدیم بسیار پرکاربرد تر و کار با آن آسان تر میباشد همچنین قرینه سازی ابرو با این دیوایدر دقیق تر نیز هست.این یک وسیله بسیار پرکاربرد و مهم میباشد که با استفاده از ان میتوانید ابرو های مشتریان را به دقیق ترین حالت ممکن قرینه سازی کنید و ابروهایی زیبا را طراحی کنید و باعث رضایت مشتریان شوید. طراحی و قدینه سازی ابرو یکی از مهم ترین نکات در این حوزه میباشد چراکه طرح ابرو در هر چهره بسیار اهمیت دارد و میتواند چهره را زیبا تر و یا کدر تر کند بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم حتما برای یک قرینه سازی اصولی نسبت به خرید دیوابدر فیبروز اقدام نمایید.فیلم آموزش استفاده از این محصول را میتوانید از طریق ارتباط با ما بدست آورید
.

دیوایدر برند فیبروز

کار بادیوایدر فیبروز

به عنوان یک بخش مهم برای نشان دادن جذابیت خود را. ابروها برای آرایش صورت بسیار مهم می باشند.، بنابراین فرم دادن به ابروها، حالت قرارگیری و بلند کردن آنها بسیار مهم می باشد.
1_ این خط کش ابرو با برش طلایی با فاصله بین ابروها قابل تنظیم می باشد.
2_ ابزار میکروبلیدینگ با بازوهای انعطاف پذیر و خط کش قابل جابجایی. الگوهای ابرو قابل استفاده مجدد و کاربردی به شما قابلیت ردیابی دقیق و آسان ابرو ها رامی دهد.
3_ از این ابزار به راحتی می توان برای قرینه سازی ابرو ها به نحو احسنت استفاده کرد.

مرکز پخش دیوایدر جدید فیبروز در ایران

در ایران این دیوایدر با قیمت های مختلف و برندهای مختلفی وجود دارد که البته چیزی که بسیار مهم است کیفیت و دقیق بودن این دیوایدر است که شما عزیزان می توانید دیوایدر فیبروز را با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و در اختیار داشته باشید .برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.برای قرینه سازی ابرو ها این دیوایدر ها بهترین گزینه هستند.

دیوایدر فیبروز

قیمت عمده دیوایدر در ایران

دیوایدر یکی از ابزارهای دقیق و مناسب برای قرینه سازی ابروهاست. دیوایدر ها در نمونه های مختلفی موجوده اما بهترین نوع دیوایدر دیوایدر از برند فیبروز است. این دیوایدر برای قرینه سازی ابرو ها نیز به راحتی قابل استفاده می باشد.دیوایدر فیبروز بیشتر برای افراد حرفه ای توصیه می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران در تماس باشید.

دیوایدر فیبروز اصلی

ارسال سریع دیوایدر

شما عزیزان در هرکجای این سرزمین عزیز که باشید می توانید 24 ساعته با مشاوران مجموعه در تماس باشید.این مجموعه همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای شما فراهم کند امیدواریم با بهترین خدمات رضایت شما عزیزان را همچنان به همراه داشته باشیم.

خرید آنلاین دیوایدر فیبروز

دیوایدر و وسیله قرینه سازی ابرو نمونه های مختلفی دارد این نمونه از وسیله قرینه سازی فلزی و دارای پایه نگهدارنده میباشد .برای تهیه انواع ابزارآلات تتو و میکروبلیدینگ میتوانید با شماره ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱ در واتساپ در ارتباط باشید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان محصولات درخواستی خود را ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن آنها را تحویل بگیرید .تمامی محصولات را میتوانید در هر شهری که هستید سفارش دهید ارسال سریع با پست پیشتاز و تیپاکس به تمام نقاط ایران میسر می باشد .هدف بازرگانی ابزار تاتو کسب رضایت شما عزیزان است امیدواریم با بهترین محصولات همچنان رضایت شما عزیزان را ب همراه داشته باشیم.

 

 

 

منبع :www.amazon.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید