قیمت دستگاه تاتو inkjecta

دستگاه تاتو دارای انواع مختلفی نظیر دستگاه میکروبلیدینگ، میکروپگمنتیشن و دستگاه تاتو بدن می باشد. این دستگاه در انواع برندهای مختلفی در کشور مشاهده می شود که هر یک خصوصیات و ویژگی های خاصی داشته و از لحاظ کیفیت و قیمت متفاوت هستند. یکی از پرفرش ترین آنها دستگاه تاتو inkjecta می باشد و قیمت این دستگاه با توجه به روش خرید، نوسانات نرخ ارز و … متفاوت می باشد.

قیمت دستگاه تاتو inkjecta

مزایای دستگاه تاتو inkjecta

 

 

مزایای دستگاه تاتو inkject چیست؟ از مزیت های استفاده از این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این دستگاه با توجه به دارا بودن موتور قدرتمند هیچ گونه لرزشی نداشته و می تواند بر روی دقت کاربر تأثیر مثبتی داشته باشد و کاری با کیفیت و بدون خرابی ارائه کند.
  • این دستگاه دارای وزنی سبک بوده و از بهترین متریال ساخته شده است و با توجه به وزن کم کار با آن بسیار راحت و آسان است.
  • از گریپ های کارتریجی مختلف می توان بر روی این دستگاه استفاده کرد.
  • محافظی که در دور این دستگاه قرار گرفته است از سر خوردن آن پیشگیری می کند و این محافظ دارای جنسی پلاستیکی است.
  • با استفاده از این دستگاه می توان اثری زیبا و منحصر به فرد را بر روی بدن ایجاد کرد و امروزه اغلب تاتوکاران از این دستگاه برای تاتو بدن استفاده می کنند و با توجه به عملکرد بسیار مطلوب رضایت کاملی از آن دارند.

مرکز پخش دستگاه تاتو inkjecta

مرکز پخش دستگاه تاتو inkjecta یکی از بهترین مراکز پخش دستگاه تاتو  inkjecta همین سایت می باشد. در این مرکز مشتری می تواند به صورت عمده سقارش خود را ثبت نماید تا در محل مورد نظر بتواند محصول خود را دریافت کند. قیمت دستگاه تاتو به عوامل مختلفی بستگی دارد و مواردی از جمله نوع و مدل دستگاه، برند و شرکت تولید کننده، داشتن گارانتی و ضمانت، جنس متریال به کار رفته در آن و …. بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند.

قیمت عمده انواع دستگاه تاتو نسبت به قیمت جزیی این محصول بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و بسیاری از سالن های زیبایی از خریداران این دستگاه می باشند.
امروزه شرکت های مختلفی در زمینه تولید انواع دستگاه تاتو با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا مشغول فعالیت می باشند و یکی از بهترین دستگاه های تولید شده در این امر دستگاه inkject می باشد که این کمپانی توانسته است محصولات خود را در مناطق مختلف جهان ارائه کند و با توجه به کیفیت بالایی که این دستگاه دارد مورد پسند مشتریان زیادی در کشورهای مختلف واقع شده و از فروش خوبی برخوردار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید