قیمت خرید قلم میکروبلیدینگ کد A21

قیمت خرید قلم میکروبلیدینگ کد A21

قلم مبکروبلیدینگ در ایران تنوع زیادی دارد اما یکی از بهترین قلم های موجود در ایران قلم فیبروز می باشد. این قلم جوری طراحی شده است که بسیار سبک و خوش دست می باشد و باعث ایجاد حساسیت در دست نمی شود. قلم های میکروبلیدینگ به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند ممکن است دارای قیمت های مختلفی باشندبرای خرید بهترین قلم می توانید با مشاوران در تماس باشید حال در زیر به شرح این قلم ها می پردازیم.

آشنایی با قلم میکروبلیدینگ فیبروز:

قلم میکروبلیدینگ فیبروز یا همان قلم تاچ اورجینال آکادمی فی،یک قلم دستی برای اجرای فرایند کاشت رنگدانه زیر پوست است.

ویژگی های منحصر به فرد قلم فیبروز:

۱_این قلم کیفیت عالی و سرعت کار بسیار بالایی دارد _۲قلم بلید تکسر برند فیبروز  است. ۳_این قلم طوری طراحی شده است که سبک و خوش دست می باشد.

قلم میکروبلیدینگ

شناخت قلم های بلیدینگ :

۱_بلید تکسرمی باشد. ۲_قلم بلید یکبار مصرف در ایران وجود دراد. ۳_قلم بلیدینگ و هاشور ابرو دوسر که این مورد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

قلم بلید

تفاوت موجود در میکروبلیدینگ و فیبروز:

میکروبلیدینگ فیبروزی می باشد که توسط یک شخص آموزش دیده با رنگ فیبروز و سوزن فیبروز به اسانی انجام پذیر است.

فیبروز یک متد جدید برای هاشور ابرو با استفاده از قلم میکروبلیدینگ است که به تازگی شناخته شده است.

فیبروز زمانی معنا پیدا میکند که برای انجام میکروبلیدینگ فیبروز از سوزن فیبروز و رنگ فیبروز استفاده شود.

شناخت قلم میکروبلیدینگ فیبروز اورجینال

در ایران این قلم ها ممکن است تقلبی هایی داشته باشد البته لازم به ذکر است که نسخه های کپی این قلم در ایران وجود دارد و شباهت زیادی هم به قلم اصلی دارد و چیزی که بسیار مهم است تفاوت قیمت قلم اصلی و های کپی ان در ایران است. عزیزانی که نمی توانند قلم اصلی را با قیمت بالا تهیه کنند می توانند نسخه های کپی آن را تهیه ومورد استفاده قرار دهند .نسخه اصلی رنگ قلم از بالا به پایین مات است و قلم بسیار سبک و خوش دست است.

بازرگانی ابزار تاتو

قیمت عمده قلم میکروبلیدینگ در ایران

در خارج از ایران قلم اصلی فیبروز قیمتی حدود ۹۸ یورو دارد اما در ایران ممکن است دارای قیمت های مختلفی باشد شما عزیزان می توانید این قلم را با بهترین قیمت از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و در اختیار داشته باشید.

خرید اینترنتی قلم میکروبلیدینگ فیبروز در ایران

باتوجه به اینکه برای میکروبلیدینگ قلم های متعددی با قیمت های گوناگونی وجود دارد شما عزیزان می توانید قلم مورد نظر خود را با بهترین قیمت از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و در اختیار داشته باشید.برای خریدی مطمعن واسان با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.

 

شماره تماس ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید