قیمت خریددستگاه هیالورون پن ۲ سر

قیمت خریددستگاه هیالورون پن ۲ سر

 

این دستگاه هیالورون  با عملکردی کاملا متفاوت مواد هیالورونیک اسید را با فشار بالای هوا تبدیل به ذرات میکرو نانو می کند و مواد را با فشار بالا داخل  پوست می کند . در نتیجه در تزریق با هیالورون پن امکان خطای انسانی وجود نخواهد داشت و خطای انسانی در این روش از تزریق، تقریبا صفر است و این کاملا بینظیر است.

 

 

نحوه عملکرد این دستگاه: فنر و پیستون را تحت فشار قرار داده و با رهاسازی این فشار، داروها با سرعت و بصورت یکنواخت در زیر پوست که قطر پخش تقریبا ۲ برابر تزریق با سوزن است را تزریق می کند. شدت و فشار دستگاه باعث شده است که که داروها از طریق حفره های میکروسکپی پوست وارد بافت پوست شود. در این روش داروها و مواد نسبت به حالت تزریق بهتر و سریعتر جذب شده و نتیجه بهتری را به همراه خواهد داشت.

 

علاوه براین دستگاه ۲ عدد سری ۰٫۳ و ۰٫۵ میل نیز داده می شود.

جنس: ساخته شده از استیل ۳۱۶ (معروف به استیل پزشکی) که بسیار مقاوم است.

حجم تزریق: ۰٫۳ الی ۰٫۵ میلی لیتر که مناسب است

عمق تزریق: ۶-۱۵ میلی لیتر

 

 

 

قیمت دستگاه هیالورون 2 سر

 

 

 

کاربرد دستگاه هیالورون پن ۲ سر | ۲ Heads Hyaluronic Acid Pen 0.3 ML / 0.5 ML

 

 

 

 برای زدودن چین و چروک صورت مورد استفاده قرار میگیرد روشن کننده سریع پوست تزریق سریع و بدون درد در کمتر از یک سوم ثانیه که واقعا عالی است جوانسازی پوست و حذف حلقه های تیره پوست سریع، راحت، ایمن و کارکرد آسان بااین دستگاه حتی خود فرد می تواند تزریق را انجام دهد که ازویژگی های منحصر به فرد دستگاه است بدون جراحت و عفونت، حذف سوزن و کاهش هزینه

 

خرید اینترنتی دستگاه هیالورون پن ۲ سر | ۲ Heads Hyaluronic Acid Pen 0.3 ML / 0.5 ML

بازرگانی ابزارتاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خود را انجام دهید..

مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید
ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و … سایر شهر ها

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید