قیمت بهترین بی حسی یخی تاتو کد A12

قیمت بهترین بی حسی یخی تاتو کد A12

بی حسی یخی در ایران تنوع بسیار زیادی دارد.اساسا کار بیحسی بیحس کردن ناحیه مورد نظر برای کاهش درد در مشتریان می باشد.باتوجه به تنوع بیحسی ها برای کارهایی مانند تاتو لذا بای در انتخاب بیحسی اورجینال دقت بسیار زیادی کرد.بی حسی وگنر.بی حسی یخی جیلانگ. بی حسی یخی بی ال. بیحسی مورچه و.. از جمله بی حسی های موجود در ایران و بازرگانی ابزار تاتو می باشد.در زیر به شرح ویژگی های این بیحسی ها می پردازیم. با ما همراه باشید.

ویژگی های بی حسی یخی جیلانگ

بی حسی یخی جیلانگ برای استفاده در حین تاتو صورت می توان مورد استفاده قرار داد و حجم این محصول ۲۰ میل امی باشد.این بیحسی باید ابتدا در دست قرار بگیرد تا در دنای دست به حالت مایع شکل پیدا کند.از قوی ترین بی حسی های یخی حین کار تاتو موجود در ایران است.

 

بیحسی اورجینال جیلانگ

آشنایی با بی حسی یخی بی ال BL

بی حسی بی ال – BL برای کار درحین کار می توان مورد استفاده قرار داد..حجم این محصول  ۱۸ میل می باشد.برای انجام تاتو ابرو، چشم و لب به راحتی می توان استفاده کرد.د. بی حسی یخی BL با کاهش درد موضعی میتواند کار در حین تاتو را بسیارآسان کند.قیمت این بی حسی ر مقایسه با سایر بی حسی ها با این حجم بسیار مناسب است.
بیحسی بی ال

قیمت و کاربرد بی حسی یخی سان شاین Sunshine

این محصول کاملا مختص انجام تاتو بدن و ابرو و لب است و در مصارف دیگر هیچ کاربردی ندارد.

حجم محصول این محصول : ۱۵ml است 

موارد استفاده بی حسی تاتو دائم

ساخت کشور تایوان

قیمت این بی حسی در مقایسه با سایر بی حسی های موجود در ایران بسیار مناسب است و به همین دلیل بسیار مورد استقبال تاتوکاران قرار گفته است.

بیحسی سان شاین

خرید  و قیمت بی حسی اصل در ایران

متاسفانه در ایران لوازم و بی حسی های تاتو تقلبی هایی دارند با قیمت های بسیار متفاوت.آسان ترین راه برای خریدی مطمعن با بهترین قیمت خری از جایی معتبر می باشد . ما به شما پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.

سفارش آسان و ارسال سریع بی حسی یخی اورجینال در ایران

باتوجه به اینکه برای تهیه لوازم و ملزومات تاتو را ههای بسیار گوناگونی وجود دراد لذا بهترین و آسان ترین راه خرید از جایی معتبر می باشد.بازرگانی ابزار تاتو با سابقه ای بینظیر در فروش لوازم تاتو با بهترین قیمت در خدمت شما می یابشد.شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره همراه ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱ در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید