قیمت انواع رنگ اورجینال تاتو صورت در تهران

قیمت انواع رنگ اورجینال تاتو ۲۰۲۲

 

همانطور که می دانید برای تاتو رنگ های بسیار متنوعی وجود دارد. البته باید توجه کرد که انتخاب رنگ یکی از کارهای اصلی برای انجام تاتو می باشد. مرحله بعد خرید رنگ اورجینال تاتو می باشد که باید حتما از جایی معتبر خریداری کنید .باتوجه به اینکه رنگ ها یا برای تاتو بدن هستند یا برای صورت ما در این مقاله به معرفی رنگ های پرکابرد برای صورت می پردازیم.رنگ هایی مانند ورد فیمس. کی پی. رنگ های فیبروز .رنگ پرمابلند و رنگ های ریچ از بهترین رنگ های موجود برای میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ هستند که دارای قیمت های مختلفی می باشند. در زیر به شرح مختصری از این رنگ ها می پردازیم.

رنگ تاتو

معرفی رنگ های فیبروز و کاربردشان در میکروبلیدینگ 

در برند فیبروز رنگ های سوپ و سوپر فرمولا بهترین رنگ های مناسب برای میکروبلیدنگ هستند.این رنگ ها در حجم ۵ میل هستند و دارای تنوع بسیار خوب و ماندگاری بالایی هستند.اصل این رنگ ها المانی می باشد.از این رنگ ها برای هاشور ابرو نیز می توان استفاده کرد. این رنگ ها به دلیل قیمت بالایی که ممکن است داشته باشد برای افراد حرفه ای توصیه می شود.پرفروش ترین رنگ های فیبروز براون ۲ و براون ۳ هستند که جزو محبوب ترین ها به حساب می ایند.شما عزیزان می توانید برای در یافت اطلاعات بیشتر با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.

رنگ میکروبلیدینگ

 رنگ های ریچ مناسب میکروبلیدینگ

رنگ ریچ مخصوص میکروبلیدینگ با کیفیت عالی و موندگاری بسیار بالا و بدون تغییر و ریزش رنگ یکی از بهترین رنگ های مناسب بلید می باشد.
این رنگ ساخت کشور امریکا است.
پایه رنگ ریچ بر اساس گلسیرین ، الکل. اب است.
این رنگ به دلیل اینکه از این مواد تشکیل شده است در بین تاتوکاران عزیز بسیار محبوب می باشد.در عین حال قیمت بسیار مناسبی دارد. شما عزیزان می توانید برای در یافت اطلاعات بیشتر با مشاوران درتماس باشید.
رنگ تاتو ریچ

قیمت و کاربرد رنگ تاتو کی پی 

1_این رنگ ها کیفیت بسیار بالایی دارند و از رنگ ای محبوب با قیمت مناسب به حساب می ایند

2_این رنگ ها دارای ۴۷ طیف رنگی  است و برای تاتوی صورت بسیار مناسب است.

3_پایه این رنگ روغن است.

4_این رنگ دارای غلظت بالایی است و از مواد کاملا معدنی ساخته شده است.

5_حجم هر رنگ ۱۵ میل می باشد.

ا6_ین رنگ هیچ گونه ریزشی ندارد و به همین دلیل بسیار برای میکروبلیدینگ محبوب است.

قیمت این رنگ ها در خارج از ایران ممکن است در حدود ۱۵۴ دلار باد البته این قیمت ها در کشورهای مختلف متفاوت است.در ایران شما عزیزان می توانید این رنگ ها را به طور مستقیم و با بهترین قیمت از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

رنگ تاتو کی پی

فروش بهترین رنگ تاتو صورت در تهران

برای تاتو صورت رنگ های بسیار متنوعی موجود است.بهترین رنگ هایی که به عنوان پرفروش ترین رنگ ها محسوب می شود رنگ های فیبروز و بایوتاچ برای ابرو و رنگ های ورد فیمس و پرمابلند برای لب نیز می باشد.البته در عین حال رنگ های متنوع دیگری نیز وجود دارد که می توان از ان ها نیز استفاده کرد اما همانطور که می دانید بهتر است از رنگ ها مرغوب و خوب برای تاتو صورت نیز استفاده شود تا اسیبی به پوست نرسد.ابزار تاتو

خرید اینترنتی و ارسال رایگان رنگ های اورجینال تاتو

شما عزیزان می توانید در هرجای این سرزمین عزیز که باشید بهترین لوازم و رنگ های مورد نیاز خود را با بهترین قیمت از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و مورد استفاده خود قرار دهید. امیدواریم بتوانیم همچنان رضایت شما را به همراه داشته باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید