قیمت استثنایی رنگ تاتو کی پی(kp)

قیمت استثنایی رنگ تاتو کی پی(kp)

رنگ تاتو کی پی (kp )یکی از رنگ های بسیار خوب برای میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن  است.در ایران برای کارهایی مانند تاتو.میکروبلیدینگ.میکروپیگمنتیشن رنگ های بسیار زیادی وحود داردکه از جمله ان ها می توان به ورد فیمس.وگنر.پرمابلند.ابنتنز.و.. اشاره کرد.رنگ های تاتو باید دارای ماندگاری خوبی باشند و هیچ گونه آسیبی به پوست واردنکنند.در زیر به توضیحی در مورد رنگ کی پی می پردازیم.

ویژگی های رنگ تاتو کی پی (kp)اصل

کی پی – KP یکی از برند های معروف در زمینه تولید لوازم آرایش می باشد. رنگ کی پی برای میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ چون مدیوم براون،لایت برون و … یکی از بهترین تولیدات این کمپانی برای رنگ تاتو ابرواست که بسیار با کیفیت بالایی همراه می باشد. این رنگ باپایه آب است وجزو رنگ های ماندگار محسوب می شود.این رنگ ۱۰۰% از مواد معدنی با کیفیت ساخته شده است وهیچ گونه ضرری برای پوست ندارد.

 

رنگ کی پی

آشنایی با انواع رنگ تاتو کی پی kp

از رنگ های مخصوص میکرو کی پی میتوان – Medium Brown – Golden Brown – Dark Brown – Light Brown – True Brown – Copper Brown – Golden Blonde – ash Blonde – Taupe 3, Taupe 2, Taupe 1 اشاره کرد.تمام این رنگ ها ماندگاری بسیار بالایی دارند.

مشخصات رنگ تاتو کی پی اصل

حجم هر رنگ کی پی حدودا ۱۵ml ( میلی لیتر ) می باشد.

این رنگ تاتو ۱۰۰% معدنی و بدون استفاده از مواد شیمیایی ساخته شده است.

عدم ایجاد ضایعه غیر عادی روی پوست .ایجاد حساسیت از ویزگی های خوب این رنگ محسوب می شود.

رنگ کاملا طبیعی و خوبی دارد.

عدم احتیاج به ترمیم بعد از تاتو از دیگر ویژگی های این رنگ محسوب می شود.

 

رنگ کی پی

مرکز پخش رنگ تاتو کی پی kpدر ایران

در ایران این رنگ تاتو به دلایل مختلفی از جمله ارز ممکن است دارای قیمت های مختلفی باشد.درخارج از ایران این رنگ قیمتی حدود ۱۲۰ دلار دارد.اما بازرگانی ابزار تاتو به دلیل اینکه تمام ملزومات تاتو از جمله رنگ ها را به روشی بسیار اسان وارد می کند قیمتی باورنکردنی دارند.شما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران در تماس باشید.

سفارش اینترنتی رنگ تاتو کی پی اصل در ایران

در ایران رنگ های تاتو متاسفانه فیک های زیادی دارد.اما شما عزیزان می توانید تمام لوازم مورد نیاز تاتو خود را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن دراختیار داشته باشید.مشاوران ما برای پاسخ دادن به سوال های شما در هرساعت از شبانه روز در خدمت شما هستند.

 

شماره تماس ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید