فروش ویژه دستگاه تاتو پن راکتv2

فروش ویژه دستگاه تاتو پن راکت V2

 

دستگاه تاتو پن راکت v2 مانند سایر دستگاهای تاتو پن ازمحبوبیت خوبی برخورداراست.درببین دستگاهای جدید پن این مدل به نسبت

قدیمی تراست ولی همجنان مورد قبول هنرمندان تاتو کاراست.بازرگانی ابزار تاتو این دستگاها را با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند.درزیر به توضیح ویژگی های دستگاه تاتو پن راکت ۲ میپردازیم.

فروش دستگاه تاتو پن راکت2

 

معرفی دستگاه تاتو پن راکت V2

 دستگاه  پن راکت V2 دارای یک موتور قدرتمند و یک سیستم دنده پیشرفته است که عملکرد مطمئن و بی صدا و بدون هیچ گونه لرزش را تضمین می کند دستگاه  تاتو پن راکت V2، عملکرد مداوم ، کم صدا ، ثبات طولانی مدت ، وزن سبک ، دستگاه تاتو پن راکت ۲ دارای یک مکانیزم ویژه نوآوری است ، مکانیزم ویژه با لطافت کافی ضربه مستقیم را ایجاد می کند این دستگاه دارای موتور بدون هسته Mast سفارشی است که حداقل ۳۰۰۰ ساعت کار می کند. این دستگاه تاتو پن راکت ۲ ، کلاسیک و مناسب ترین دستگاه برای کار دقیق خط ، سایه سیاه ،  است. دستگاه تاتو پن راکت V2  چرخشی خوب برای حداکثر دقت و کنترل طراحی شده است. این دستگاه با تقلید از گرفتن و احساس یک قلم واقعی ، امکان انجام تاتو راحت و دقیق تری نسبت به ماشین های سنتی را دارد.

قسمت دستگاه تاتو پن راکت 2

 

ویژگی های دستگاه تاتو پن راکت V2

موتورقدرتمند

سبک وخوش دست

بدون لرزش . بیصدا

طراحی موتور جدا شده برای جایگزینی موتور با سرعت های مختلف

این دستگاه ها، سوزن مخصوصی دارند که در دسته های RL ، RS ، m1 ، m2 و F تقسیم بندی می شوند.

مورد استفاده برای تاتو صورت وبدن

دستگاه تاتوپن راکت ۲ پن به دلیل وزن ، صدا و لرزش کم برای استفاده طولانی مناسب هستند و دست تاتو آرتیست را آزار نمی دهد.

ابزار تاتو

فروش اینترنتی دستگاه تاتو پن راکت V2

دستگاه تاتو پن  راکت۲با توجه به کیفیت ، کاربرد فراوان و محبوبیت ، قیمت مناسبی دارند. مجموعه ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خوذ را انجام دهید.. مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و …. سایر شهر ها.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید