فروش ویژه بی حسی ساستین حجم 30 میل|خرید با 15% تخفیف

فروش ویژه بی حسی ساستین

 

بی حسی ساستین یکی از انواع بی حسی های موجود در ایران است. اصلی ترین کار بی حسی بی حس کردن ناحیه مورد نطر می باشد که در نهایت سبب کاهش درد در مشتریان و در نتیجه افزایش ارامش و رضایت ان ها می شود. در ایران انوع مختلفی از بی حسی ها وجود دارد که می توان به عقرب.نانو بروز.سالن و… اشاره کرد.یکی از مهمترین ویزگی این بیحسی استفاده از ان برای چشم.ابرو ولب است .باتوجه به ویژگی ها و قیمت های مختلف ان ها در زیر به شرح بی حسی ساستین می پردازیم.

بیحسی ساسیتین

آشنایی و کاربرد بی حسی ساستین

این بی حسی یکی از قوی ترین بی حسی های موجود در ایران می باشد.این بی حسی حالت ژله مانند دارد و برای کارهایی مانند تاتو .خط لب و.. استفاده می شود.این بی حسی ناحیه مورد نظر را حداقل به مدت ۲ ساعت بیحس نگه می دارد.این بیحسی یکی از پرکاربردترین بیحسی های موجود در ایران می باشد.بی حسی ساستین

مشخصات بی حسی ساستین اصل

با توجه به اینکه این بیحسی یکی از قوی ترین و موثرترین بی حسی حین کار موجود در ایران است لذا باید توجه کرد که نمونه های تقلبی زیادی دارد که به ارحتی می توان تشخیص داد.نمونه های فیک این بیحسی دارای سر پلاستیکی قرمز پررنگ تر و بزرگ تری هستند و این یکی از ویژگی های بارز این بیحسی می باشد.به علاوه دارای قیمت بسیار پایین می باشد.

مرکز پخش بی حسی اورجینال ساستین در ایران

در ایران با توجه به وجود بی حسی های بسیار متنوع پیدا کردن بیحسی اورجنال به راحتی امکان پذیر نمی باشد.بازرگانی ابزار تاتو این امکان را فراهم کرده است تا شما عزیزان این بی حسی را با بهترین قیمت در اختیار داشته باشید.برای در یافت اطلاعات بیشتر با مشاوران در تماس باشید.شاید بتوان گفت یکی از مهمترین دلایل داشتن قیمت های مختلف در کشورهای مختلف تفاوت ارز باشد.البته لاذم به ذکر است که این بیحسی تقلبی های زیادی ممکن است داشته باشد که قیمت های بسیار پایینی دارد.

ابزار تاتو

شناخت بی حسی ژله ای اصلی ساستین

بی حسی ساستین یکی از بی حسی های فوق العاده خوب برای حین کار است که بخاطر قیمتی که دارد برای همه ممکن است قابل استفاده نباشد.متاسفانه این بیحسی  تقلبی هایی دارد که به راحتی از روی ظاهر قابل بررشی و مشاهده است.بی حسی تقلبی ساستین سر قرمز رنگ بلندی دارد و یکی دیگر از نشانه های فیک بودن این بی حسی علامتی است که بروری نسخه های اصلی این بی حسی است ولینسخه های تقلبی این علامت را ندارند.

قیمت عمده و ارسال رایگان بی حسی ساستین

شما عزیزان می توانید در هرکجای این سرزمین پهناور که باشید این بی حسی ساستین را با بهترین قیمت در اختیار داشته باشد.بی حسی ساستین در کشورهای اطراف قیمتی حدودی ۲۵ دلار دارد.شما عزیزان می توانید این محصول را با قیممت واقعی در اختیار داشته باشید.

بی حسی ساستین

 

سفارش اینترنتی و ارسال رایگان بی حسی ساستین

بازرگانی ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان

خوذ را انجام دهید..یکی از بزرگترین اهداف مجموعه ابزار تاتو همراهی شما عزیزان است.امیدواریم با بهترین محصولات و خدمات همچنان رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم.مشاوران مجموعه 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند.

بازرگانی ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر

تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید

ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و …. سایر شهر ها.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید