فروش عمده دستگاه تاتو پیچی هرلیچ herrlich در تهران

فروش عمده دستگاه تاتو پیچی هرلیچ  herrlich

دستگاه تاتو پیچی هرلیچ herrlichیکی از دستگاه های تاتوی پرقدرت در بین دستگاه های تاتوی صورت می باشد.این دستگاه تاتو برای تاتوی صورتمورد استفاده قرار میگیرد که اصطلاحا به آن دستگاه میکروپیگمنتیشن نیز می گویند. یکی از مواردی که در تهیه دستگاه میکروپیگمنتیشن پیگمنتران به آن نیاز احتیاج دارند کاشت رنگ ظریف و مویی است که در بعضی موارد مورد نیاز تاتوکاران است. که این دستگاه کاشت رنگ بسیار ظریفی دارد و نیاز این تاتوکاران را کاملا برطرف و از این بایت بسیار کارایی بالایی دارد.

دستگاه هرلیچ

 

ویژگی های دستگاه تاتو پیچی هرلیچ herrlich

دستگاه تاتو پیچی هرلیچ با قدرت آدابتور ۱۴ و ۱۵ ولت دستگاه تاتو پیچی هرلیچ قابلیت تنظیم سوزن را دارد. دارای موتور قوی و کیفیت کارکرد بالا می باشد . این دستگاه برای انجام تاتو و هاشور ابرو و انواع میکروپیگمنتیشن  بسیار مناسب است. این دستگاه لرزش و صدای بسیار کمی دارد.  قدرت ضربه بالا امکان تنظیم سرعت و قدرت همراه با کلید خاموش و روشن روی دستگاه است.

قیمت دستگاه تاتو پیچی هرلیچ  herrlichدرتهران

قیمت دستگاه تاتو هرلیچ در جاهای مختلف متفاوت است. این دستگاه تاتو فوق العاده سبک و خوش دست است. برای اطلاع ازقیمت میتوانید با مشاوران فروش بازرگانی ابزارتاتو در تماس باشید.دستگاه تاتو هرلیچ از بهترین دستگاهای ساخت کشور المان می باشد که دارای قیمت مناسبی است.

دستگاه هرلیچ

مقایسه دستگاه تاتو پیچی هرلیچ با سایر دستگاها

این دستگاه در مقتیسه با سایر دستگاهای تاتو صورت موجود در ایران موتور پرقدرت تری دارد. به علاوه این دستگاه دارای موتور آلمانی هست.در هنگام استفاده ثدا و لرزش خیلی خیلی کمی دارد.و چون قدرت کشات فوق العاده ای نسبت به سایر دستگاهای موجود دارد می توان از این دستگاه به عنوا یکی از بهترین دستکاهای مناسب برای تاتو صورت نام برد.در صورت داشتن هرگونه سوالی با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.

قیمت عمده دستگاه تاتو herrlich

این دستکاه یکی از بهترین دستگاهای تاتو موجود در ایران با بهترین قیمت می باشد. صدا و لرزش کم این دستگاه سبب شده است تا همواره محبوب باشد. شاید یکی از بهترین دستگاها موجود برای میکروپیگمنتیشن باشد.

خرید اینترنتی دستگاه تاتو پیچی هرلیچ herrlich

بازرگانی ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خود را انجام دهید.شما عزیزان در هرکجای این سرزمین عزیز که باشید می توانید بهترین دستگاهای تاتو بدن وص ورت را با بهترین قیمت از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و مورد استافده خود قرار دهید.تمام محصولات بازرگانی ابزار تاتو با ضمانت اصل بودن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

بازرگانی ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید.ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و …. سایر شهر ها.مشاوران بازرگانی ابزار تاتو 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند.

ابزار تاتو

شماره تماس 09174134391

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید