فروش عمده دستگاه تاتو پن راکت V3

فروش عمده دستگاه تاتو پن راکت V3

 دستگاه تاتتو پن راکت V3 مانند سایر دستگاهای تاتوی پن ازمحبوبیت بالایی برخوردار است .شما عزیزان به راحتی میتوانید این محصول را دراختیار داشته باشین. حال به شرح دستگاه تاتو پن راکت V3میپردازیم.بازرگانی ابزار تاتو تنها مرکز فروش دستگاه تاتو اورجینال در ایران می باشد.

دستگاه تاتو پن راکت v3

ویژگی های دستگاه تاتو پن راکت v3

این دستگاه تاتو پن مدل راکتv3 است.دستگاه تاتو پن راکتv3 در دو مدل موجود است.یک مدل combo و یک مدل ساده د.در مدل combo که نسبت به مدل های قبلی هم کیفیت بدنه و کیفیت موتور قوی تری دارد و دارای حالت s برای سایه و حالت h برای لاین است.سبک بودن دستگاه تاتو پن راکت V3 خستگی در هنگام تاتو و لرزش درست را کاهش میدهد و شما طرح های تاتو خود را با کیفیت بالاتری بر وی پوست مشتری اجرا میکنید.
دستگاه تاتو

مشخصات دستگاه تاتو پن راکت v3

از ویزگی های بسیار خوب این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد
دارای یک موتور قدرتمند
سبک وکم صدا
 دستگاه تاتو پن راکت v3 دارای چرخشی ساده ، کلاسیک و مناسب ترین دستگاه برای کار دقیق خط
این دستگاه به دلیل شباهت بسیاری که به قلم دارد ازان به عنوان Tattoo prnیاد میکنند
ولتاژ دستگاه:۸ تا ۱۰ ولت
این دستگاه تاتو بسیار کارامد و خوش دست می باشد.
پن راکت

مقایسه دستگاه تاتو پن راکت V3 نسبت به بقیه دستگاها

دستگاه تاتو پن راکت V3 برخلاف دیگردستگاها با تمام سوزن های سازگاراست.بسیارسبک وخوش دست است به همین دلیل محبو ب اکثرهنرمندان تاتوکاراست
.موتور بسیارقوی دارد که  باولتاژ بالایی کار میکند.میتوان بااین دستگاه ساعت های طولانی کارکرد.استفاده از ان بسیار اسان است.این دستگاه تاتو در مقایسه  با سایر دستگاهای موجو بسیار قیمت مناسبی دارد.

خرید اینترنتی دستگاه تاتو پن راکت V3

مجموعه ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خوذ را انجام دهید..

مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید
ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و … سایر شهر ها

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید