فروش رنگ تاتواینتنز(Intenze)به قیمت عمده

فروش رنگ تاتو اینتنز(Intenze)به قیمت عمده

امروز ما به شما کمک می کنیم بهترین رنگ تاتو را انتخاب کنید. اگر فکر می کنید که اخیراً بهترین رنگ تاتو در بازار چیست و چه چیزی رنگ تاتو را بهترین می کند. سپس فقط برای چند دقیقه با ما در ارتباط باشید و اجازه دهید با راهنمای دقیق خود به شما پاسخ دهیم.

رنگ تاتو اینتنز

معرفی برند محبوب رنگ تاتو اینتنز (intenze)

Intenze یک شرکت سازنده رنگ  تاتو است که در سال ۱۹۷۸ توسط ماریو بارت تاسیس شد. امروزه آنها بیش از ۲۵۰ سایه رنگ  تاتو تولید کرده اند . آنها رنگ تاتو را در اکثر اتاق های تمیز و بهداشتی استریل ، مخلوط و بطری می کنند. آنها آزمایشگاه بیوشیمی شخص ثالثی دارند که کیفیت هر بطری جوهر را قبل از آن استریل و آزمایش می کند تا به بازار بفرستد.آنها کیفیت و ایمنی رنگ تاتو  موجود را تضمین می کنند و با استاندارد جهانی بهداشت مطابقت دادند و به طور مداوم محصول خود را نو می کنند.رنگ تاتو intenze وگان است و آنها هیچ گونه محصول حیوانی را به جوهر خود اضافه نمی کنند و هرگز روی هیچ حیوانی جوهر آزمایش نمی کنند. جوهر تاتو آنها مطابق با استاندارد ایمنی آمریکا و دارای کیفیت بالایی است.

رنگ تاتو اینتنز

ویژگی های رنگ تاتو اینتنزاینتنز

  • ماندگاری بالا حتی پس از گذشت چند سال از انجام تاتو
  • مناسب برای انواع پوست ها
  • مناسب برای تاتو صورت و بدن
  • وگان و بدون انجام ازمایش روی حیوانات
  • کنتراست بالا و قوی

ابزار تاتو

 

مرکز فروش رنگ تاتو اینتنز در تهران و شیراز

مجموعه ابزارتاتو با توجه به محبوبیت زیادی که  رنگ تاتو اینتنزه در بین تاتو کاران ایرانی دارد و رضایت مشتریان از این برند اقدام به ایجاد چندین مرکز پخش ملزومات تاتو از جمله رنگ تاتو اینتنزه در شهر های مختلف از جمله تهران و شیراز و … کرده است. و سفارشات در این شهر ها با کمترین زمان به دست مشتریان عزیز خواهد رسید.

خرید اینترنتی رنگ تاتواینتنز

مجموعه ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خوذ را انجام دهید..

مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید
ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و … سایر شهر ها

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید