فروش دستگاه تاتو ۱۴ ولت پیچی اصلی |کد TA11

فروش دستگاه تاتو ۱۴ ولت پیچی TA11

برای تاتو صورت و بدن دستگاهای بیشماری وجود دارد.بعضی از این دستگاها را می توان هم برای صورت و هم برای بدن نیز استفاده کرد.انواع دستگاهای مدل پن که بسیار سبک.خوش دست و دارای موتور قوی هستند را می توان هم برای بدن و هم برای صورت نیز استفاده کرد.دستگاهایی که مخصوص صورت نیز هستند به دستگاهای میکروپیگمنتیشن معروف هستند که انواع بسیار گوناگونی دارند.البته دستگاهای بسیار متنوعی وجود دارند که دارای ویژگی های مختلفی نیز هستند. در زیر به شرح بهترین دستگاهای مخصوص تاتو صورت نیز می پردازیم که ۱۴ ولتی و پیچی هستند.

دستگاه تاتو گلد

فروش دستگاه تاتو ۱۴ ولت پیچی TA11مشخصات دستگاه تاتو ۱۴ ولت پیچی

۱_ این دستگاه بدلیل داشتن موتور ۱۴ ولتی، کاشت رنگ بسیار خوبی دارد و از ویژگی های ممتاز این دستگاه به حساب می اید.

۲_صدا و لرزش خیلی کمی داردو به همین دلیل برای هاشورهای نچرال و تار مویی بسیار کاربرد دارد.

۳_ تنظیم عمق سوزن روی هندپیس می باشد.

۴_تنظیم سرعت روی هندپیس می باشد.

۵_ این دستگاه پیچی  و با کارتریج پیچی قابل استفاده است.

۶_ قابلیت استفاده برای تاتوی ابرو، سایه ابرو، قاب، هاشور و میکروپیگمنتیشن، خط لب، رژ لب و خط چشم را داراست.

۷_ برای تاتو های بسیار ظریف و ریز بسیار کارامد است و می توان از این دستگاه استفاده کرد.

۸_ انواع سوزن ها یا کارتریج های آن به فراوانی در بازار و از جمله در فروشگاه تاتو طلایی موجود است.

۹_ پک کامل شامل: جعبه، قلم تاتو، آداپتور و یک عدد کارتریج می باشد.

دستگاه تاتو گلد

مشخصات دستگاه تاتو ۱۴ ولت پیچیچرا دستگاه تاتو ۱۴ ولت پیچی را انتخاب کنیم؟

دلایل بسیار زیادی برای انتخاب دستگاه تاتو ۱۴ ولت پیچی وجود دارد که در زیر به شرح چند مورد به طور مختصر اشاره می کنیم. ۱_این دستگاه قیمت بسیار مناسبی دارد. ۲_به دلیل داشتن موتور قدرتمند دارای قدرت کاشت رنگ بسیار خوبی است. ۳_در هنگام استفاده هیچ گونه لرزش و صدایی ندارد.

چرا دستگاه تاتو ۱۴ ولت پیچی را انتخاب کنیم؟قیمت عمده دستگاه تاتو ۱۴ ولت پیچی 

این دستگاه در ایران قیمت بسیار مناسبی دارد اما ممکن است در کشورهای خارج از ایران قیمتی متفاوت داشته باشد.قیمت  دستگاهای تاتو ۱۴ ولت پیچی چون انواع مختلفی دارند ممکن است متفاوت باشد. شما عزیزان برای خرید بهترین دستگاه تاتو ۱۴ ولت پیچی با بهترین قیمت با مشاوران در تماس باشید. دستگاهای تاتو 14 ولتی در مقایسه با سایر دستگاها تنوع بسیار زیاد تری دراند و به همین دلیل برای انتخاب راحت تر هستند. شما عزیزان برای انتخاب دستگاه مورد نطر خود می توانید با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید .مشاوران 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند. دستگاه تاتو گلد یکی از بهترین دستگاه یا مناسب برای تاتو صورت است.

دستگاه تاتو گلد 14 ولتی

آشنایی با انواع دستگاه تاتو پیچی 

دستگاهای تاتو پیچی دستگاهایی مانند کلد.چها چراغ و …هستند.این دستگاها دارای ویژگی های بسیار خوبی هستند. یکی از مهمترین ویژگی این دستگاها سبک بودن و کاشت خوب و در عن حال قیمت بسیار مناسب ان هاست.شاید بتوان گفت در ایران دستگاهای تاتو پیچی بیشترین طرفداران را در بین دستگاهای میکروپیگمنتیشن دارند.برای در یافت اطلاعات بیشتر می توانید 24 ساعته با مشاوران در تماس باشید.

مقایسه دستگاه تاتو گلد 14 ولت پیچی  با سایر دستگاها؟

این دستگاه تاتو یکی از قدیمی ترین دستگاهای موجود در ایران است.به دلیل لرزش و صدای فوق العاده کمی که دارد بسیار پرطرفدار است. این دستگاه معروف به دستگاه تاتو گلد است و میشه گفت برای تمام افراد از مبتدی تا حرفه ای قابل استفاده است .براش دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران در تماس باشید.

ابزار تاتو

مقایسه دستگاه تاتو گلد 14 ولت پیچی  با سایر دستگاها؟خرید اینترنتی و ارسال رایگان دستگاه تاتو ۱۴ ولت پیچی

برای خرید بهترین دستگاه تاتو صورت و بدن با بهترین قیمت می توانید با مشاوران مجموعه ابزار تاتو در تماس باشید .هدف مجموعه ابزار تاتو کسب رضایت شماست .امیدواریم بتوانیم همچنان رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم .تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید