عوارض بعد از تتو کردن

 

عوارض بعد از تتو کردن

ازانجایی که تتو کردن کاملا اختیاری و سلیقه ای است ممکن است بعضی ازافراد مدت ها بعد ازانجام تتو احساس پشیمانی کنند و تمایلی به داشتن و نکهداری تتو نداشته باشند.علاوه برعوامل ذکرشده تتوکردن عوارضی  دارد که در زیر به انها اشاره میکنیم.

 

پشیمانی

بزرگترین مشکلی که بعد از انجام تتو ممکن است ایجاد شود حس پشیمانی است.گاهی فرد بعد از گذشت مدتی تصور می‌کند که این تتو دیگر زیبا به نظر نمی رسد و خاهان پاک کردن ان هستند.،  به طور کلی عوارض تاتو عبارتند از:  احساس پشیمانی، ایجاد آلرژی، ابتلا به انواع عفونت‌ها، عوارض پوستی و واکنش تحریکی و… که در ادامه به توضیح بقیه موارد میپردازیم.

 

 

ایجاد الرژی

الرژی ممکن است به صورت علائمی مثل قرمزی و خارش خود را نشان دهد، که در صورت مشاهده این عوارض بلافاصله باید به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید. ممکن است سال‌ها بعداز انجام تتو پوست دچار التهاب و قرمزی  شدید در ناحیه تتو‌ شود که به این واکنش اصطلاحا واکنش جسم خارجی گفته می‌شود و بسیار خطرناک است.

 

 

 

 

 

عوارض بعد ازتتو کردن

ابتلا به  انواع عفونت‌ها

 

گاهی به دلیل عدم رعایت مسائل  بهداشتی و استفاده از سوزن‌های آلوده خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌های عفونی مثل ایدز، انواع هپاتیت‌ها و حتی بیماری سل و جزام در افرادی که تاتو میکنند  ایجاد میشود.گاهی نیزبرخی عفونت‌ها مثل عفونت تب‌خال در اثر انجام تتو ایجاد میشود .

 

 

راهنمای رنگ انتخاب رنگ تتو 

 به طور معمول برای پاک کردن  رنگ تتو از لیزر کیوسوئیچ استفاده میکنند که نحوه عملکرد این لیزر به این گونه است که ذرات رنگ داخل پوست را داغ  و منفجرمیکند  و آنها را به ذرات بسیار ریز وکوچک تبدیل میکند. این ذرات توسط سلول‌های لاشه‌خوار برداشته شده و کم‌کم ازبین میروند، لذا عمل اصلی پاک شدن رنگ تتو را سلول‌های ایمنی خود تتو انجام می‌دهند و درواقع رنگ‌های ریز شده را ریزه‌خواری کرده و باعث از بین رفتن تتو میشوند.

 

 

سفارش آسان ریمموربرای پاک کردن تتو بدون عوارض

 

بازرگانی ابزارتاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خوذ را انجام دهید..

مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید
ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و … سایر شهر ها

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید