خرید و قیمت دستگاه میکرونیدیلینگ دکتر پن A6

خرید و قیمت دستگاه میکرونیدیلینگ دکتر پن A6

دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن در مدل های مختلفی در ایران موجود است با قیمت ها و ویژگی های متفاوت.دکتر پن مدل a6 از جدیدترین مدل های دکتر پن است که در مقایسه با سایر مدل های دکتر پن قیمت بهتری دارد وکار کردن با ان بسیار آسان است .باتوجه به اینکه این دستگاه را می توان به عنوان دستگاهای مهم بر شمرد لذا باید تا جایی که می توان اصل دستگاه را تهیه کرد.در زیر با کاربرد ها و ویژگی های دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن A6 آشنا می شویم.برای خرید بهترین دستگاه با ما همراه باشید.

مشخصات دستگاه میکرونیدلینگ درماپن دکتر پن Dr.pen A6

  • سوزن دستگاه ۰٫۲۵-۲٫۵ میلیمتر قابل تنظیم
  • این دستگاه  بی سیم، سبک و بی صدا است
  • دو باطری اضافی قابل شارژ ، شارژر و دو کارتریج برروی این دستگاه وجود دارد.

دستگاه دکتر پن

ویژگی‌های دستگاه دکتر پن Dr.pen A6

جنس بدنه دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن مدل A6 از تیتانیوم می باشد که ضدخش و ضد حساسیت است و دارای استحکام خوبی است. با استفاده غلطک چرخشی دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن مدل A6 می توان سرعت را در پنج حالت متفاوت تغییر داده بنا بر نیاز خود یکی از این حالت هار انتخاب کرد. تنظیم سرعت این دستگاه میکرونیدلینگ بین ۸۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ ضربه در دقیقه قابل تغییر می باشد.

کاربردهای دستگاه درماپن دکتر پن مدل A6

۱_از بین بردن جای سوختگی: این دستگاه با تخریب بافت سوختگی و افزایش کلاژن سازی و تحریک فرآیند بهبود زخم، برای افرادی که در نقاطی از بدن یا صورت دارای نشانه‌هایی از سوختگی دارند کارامد است.

۲_تیرگی ها و لکه های پوست را به آسانی از بین می برد.: دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن مدل A6 از طریق بازسازی کراتینوسیت ها(سلول های سطحی پوست) و متعاقبا افزایش عوامل روشن کننده پوست  ، تیرگی‌ها و لکه‌های پوست را طی چند دوره استفاده ، به آسانی پاک می کند.

۳_از بین بردن چین و چروک در کمترین زمان ممکن: این دستگاه با افزایش انتشار فاکتورهای رشد و افزایش تعداد و بازسازی رشته های کلاژن والاستین و ایجاد اثر سفت شدگی در میوفیبریل ها باعث کم شدن چیم وچروک می شود.

دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن

قیمت دستگاه میکرونیدلینگ در خارج از ایران

باتوجه به اینکه این دستگاها در مدل های مختلفی وجود دارد لذا هردستگاهای دارای قیمت های مختلفی است.اما قیمت این دستگاها از ۲۵۴ یورو شروع می شود و تا۳۴۲ یورو است.شما عزیزان در  هر کجای این سرزمین که باشید می توانید تمام این دستگاها را با بهترین قیمت در اختیار داشته باشید.

خرید اینترنتی دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن مدل A6

برای خرید بهترین دستگاهای دکتر پن با قیمت های بسیار خوب می توانید با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.خریدی آسان و مطمعن بابازرگانی ابزار تاتو

دستگاه دکتر پن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید