خرید مستقیم رنگ بایوتاچ در سفید اورجینال

خرید مستقیم رنگ بایوتاچ در سفید

 

باتوجه به اینکه رنگ های تاتو در دنیا تنوع بسیار زیادی دارد و هرکدام دارای ویژگی ها و قیمت های خاص خود هستند در زیر به شرح قیمت و کاربرد یکی از بهترین رنگ های موجود در ایران می پردازیم.برای خرید رنگ های اورجینال بایوتاچ با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو درتماس باشید.در خدمت شما عزیزان هستیم با بهترین رنگ های بایوتاچ.

ابزار تاتو

 

خرید مستقیم رنگ بایوتاچ در سفیدعلت اصلی انختاب این رنگ در بین پیگمنترها چیست؟

رنگ های بایوتاچ یکی از معروف ترین و ماندگارترین رنگ های این کمپانی است. این کمپانی سابقه ای طولانی در تولید و عرضه ی رنگ ها و دستگاهای میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ دارد.این رنگ ها در مقایسه باسایر رنگ های موجود مواندگاری خیلی بالاتری دارند و در عین حال دارای حجم بسیار مناسبی هستند. یکی از دلایل انتخاب این رنگ به عنوان رنگ محبوب در بین تاتوکاران عزیز قیمت مناسب و کیفیت بسیار عالی این رنگ می باشد.شما عزیزان می توانید برای انتخاب دقیق رنگ مورد نظر خود 24 ساعته با مشاوران در تماس باشید.

علت اصلی انختاب این رنگ در بین پیگمنترها چیست؟ویژگی های رنگ بایوتاچ اصل 

رنگ بایوتاچ biotouch فقط برای میکروپیگمنتیشن مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ در  حجم ۱۵ میلی لیتر به بازار عرضه شده است. این رنگ یکی از بهترین رنگ های کمپانی معروف بایوتاچ است.می توان از آن برای هماهنگی با رنگ موهای تیره یا ابرو به ارحتی استفاده کرد.از اینر نگ برای جلوگیری از تیره شدن پوست می توان استفاده کرد.
BEST VALUE – بطری 15 میلی لیتری بزرگتر در مقایسه با مارک های دیگر با بطری های 10 میلی لیتری است.
رنگدانه با کیفیت بالا برای میکروبلیدینگ، آرایش دائمی و تاتوی آرایشی – فقط برای هنرمندان میکروبلیدینگ توصیه می شود.
ساخت کشور آمریکا – محصول معتبر کمپانی BIOTOUCH.از ویژگی های این رنگ میتوان به جذب بالا در پوست، کیفیت عال و قیمت بسیار  مناسب همراه با ماندگاری بالا شاره کرد.

رنگ بایوتاچ

کاربرد رنگ بایوتاچ در سفید اصل

1_ین رنگ به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد برای میکروپیگمنتیشن بسیار مناسب است.

2_این رنگ دارای تنوع رنگی بسیاری می باشد.

3_رنگ تاتو بایوتاچ ماندگاری بالا به همراه جذب سریع از بهترین رنگ های میکروپیگمنتیشن موجود در ایران می باشد.

4_پیشنهادبازرگانی ابزار تاتو به تمام هنرمندان عزیز می باشد.

کاربرد رنگ بایوتاچ در سفید اصلقیمت عمده رنگ بایوتاچ اصل در ایران

این رنگ تاتو در ایران ممکن است تقلبی هایی پیدا کرده باشد با قیمت های متفاوت .شما عزیزان می توانید این رنگ تاتو را با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن ازبازرگانی ابزارتاتو تهیه کرده و در اختیار داشته باشید.این رنگ در خارج از ایران قیمتی در حدود 112 دلار دارد البته این قیمت در کشورهای مختلف متفاوت است و در ایران هم ممکن اس به دلایلی از جمله ارز این قیمت متفاوت باشد.برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید با مشاوران در تماس باشید.

رنگ بایوتاچ

راه تشخیص رنگ بایوتاچ درب سفید اصل از تقلبی

یکی از بهترین راههای تشخیص رنگ های اصل از تقلبی چک کردن بارکد رنگ برروی سایت هاست.معمولا رنگ های اصلی ماندگاری بالاتری دارند و در نتیجه ممکن است رنگ های بایوتاچ به دلیل اینکه بسیار غلظت مناسبی دارند به شدت پیشنهاد می شود.این رنگ ها اگر اصل باشند دارای بارکد می باشند.قیمت بیشتری داشته باشند.رنگ های بایوتاچ جزو ان دستگه از رنگ هایی هستند که ممکن است فیک هایی داشته باشد البته قیمت رنگ های فیک با رنگ های اصلی متفاوت است.بایوتاچ درب سفید

راه تشخیص رنگ بایوتاچ درب سفید اصل از تقلبیسفارش اینترنتی و ارسال سریع رنگ های بایوتاچ اصل در ایران

دستگاهای تاتوابرو باتوجه به کیفیت ، کاربرد فراوان و محبوبیت ، قیمت مناسبی دارند. بازرگانی ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خوذ را انجام دهید.مهمترین هذف مجموعه کسب رضایت شما عزیزان است .با بهترین خدمات و محصولات ان شالله بتوانیم همچنان رضایت شما را به همراه داشته باشیم. بازرگانی ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و …. سایر شهر ها. شماره تماس  ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱

 

 

منبع :www.amazon.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید