خرید دستگاه روتاری تاتو استیگما_Stigma tattoo

خرید دستگاه روتاری تاتو استیگما_Stigma tattoo

اگه دنبال یه دستگاه تاتو با قیمت عالی هستید این روتاری استیگما رو ما به شما پیشنهاد میدهیم مخصئص حرفه و ها و نیمه حرفه ای ها

فوق العاده پر تقاضا و محبوب در ادامه بیشتر دربارش توضیح میدیم. این دستگاه روتاری تاتو به همراه تمامی ملزوماتی که برای حرفه ای شدن تو زمینه تاتو نیاز دارید را میتوانید از  بازرگانی ابزار تاتو تهیه نمایید . 

 

خرید دستگاه روتاری تاتو استیگما_Stigma tattoo

 

مشخصات دستگاه روتاری استیگما – stigma tattoo

 

دستگاه روتاری تاتو استیگما Stigma Rotary پیشنهادی ویژه برای تاتو آرتیست های نیمه حرفه ای و حتی حرفه ای ها  است. ویژگی ان داشتن استروک کوتاه است تا بتوانید از این دستگاه برای لاین و سایه زدن بهره ببرید.. موتور قوی و فوق العاده  و قدرت ضربه بالای این دستگاه باعث کاشت مناسب رنگ شده است. دستگاه روتاری تاتو استیگما Stigma Rotary ورن کمی دارد  و خوش دست است و وزن آن ۱۱۰ گرم فقط است. این دستگاه برای سایه و لاین زدن هم استفاده میشود.

دستگاه روتاری تاتو استیگما Stigma Rotary قابل اتصال کلیپ کورد و فیش dc است. ایجاد دو ورودی (کلیپ کورد و فیش Dc) برای دستگاه یکی از ویژگی های دستگاه روتاری استیگما می باشد که این اجازه را به تاتو آرتیست میدهد تا محدودیت کمتری برای انتخاب فیش برای دستگاه خود داشته باشد. داشتن استروک کوتاه این امکان را به شما میدهد تا بتوانید از این دستگاه روتاری تاتو برای لاین و سایه زدن استفاده کنید. دستگاه تاتو مارک استیگما از جمله دیگر دستگاه های بدن روتاری ها می باشند که مدل ها، برند ها و کیفیت های متفاوتی دارند و در کنار کار بدن، امکان استفاده برای صورت را نیز دارند. از جمله ویژگی های روتاری ها می توان به وزن سبک در کنار صدای کم اشاره کرد. صدای کم در احساس درد مشتری بسیار تاثیر گذار می باشد.

ابزار تاتو

جزییات دستگاه تاتو روتاری استیگما

 

جنس بدنه:
آلومینیم
رنگ:
مشکی، قرمز، نقره ای
میزان صدا:
کم
میزان لرزش:
پایین
وزن:
۱۱۰ گرم
کشور سازنده موتور:
سوییس

 

خرید اینترنتی دستگاه روتاری تاتو استیگما

 

شما تاتو ارتیست های محترم هنرجوها و فروشگاهای تاتو میتوانید کلیه لوازم تاتو را با بهترین قیمت و کیفیت به صورت انلاین از

مجموعه ابزار تاتو دریافت نمایید .

برای سفارش محصولات باید از طریق واتساپ 09174134391 سفارش خود را ثیت کنید یا از طریق پر  کردن فرم های بالای صفحه

مشخصات خود را درج نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن به دست شما میرسد و ارسال به تمام نقاط رایگان میباشد

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید