خرید و قیمت بهترین دستگاه میکروپیگمنتیشن ابرو|ارسال رایگان

خرید و قیمت بهترین دستگاه میکروپیگمنتیشن ابرو

 

برای میکروپیگمنتیشن ابرو در ایران دستگاهای بیشماری وجود دارد که هرکدام دارای قابلیت و ویژگی خاص خود هستند.باتوجه به اینکه دستگاهای میکروپیگمنتیشن تنوع بسیار زیادی دارند و دارای قیمت های بسیار زیادی هستند در زیر به شرح بهترین دستگاه میکروپیگمنتیشن موجود در ایران می پردازیم.در ایران تنوع دستگاهای میکروپیگمنتیشن ابرو بسیار زیاد است.

دستگاه میکروپیگمنتیشن

هاشور ابرو با دستگاه میکروپیگمنتیششن؟!

هاشور ابرو یکی از روش های نسبتا جدید است که از دستگاهای زیادی می تواان برای این کار استفاده کرد.نکته ای که باید به ان توجه کرد این است که تمام دستگاهای مبکروپبگمنتیشن ابرو دارای ویژگی های مشترکی نیستن و هر کدام دارای قیمت.کابرد و ویزگی های خااص خود هستند.دستگاهایی مانند. موزاییک.چهار چراغ.نانو بروز و تمام دستگاهای 12 ولتی برای هاشور ابرو مناسب هستند.حتما قبل از انتخاب دستگاه با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس  باشید.

میکروپیگمنتیشن ابرو چیست؟

در حال حاضر می توان گفت میکروپیگمنتیشن ابرو یکی از روش های جدید و فوق العاده برای زیبا سازی ابرو هاست. در این روش از رنگ های اورجینال و فوق العاده خوب که حالت طبیعی به ابرو ها می دهند استفاده می شود.البته ایجاد این زیبا با همراهی رنگ های اورجینال بلید و میکروپیگمنتیشن و دستگاهای فوق االعاده می باشد.

آشنایی با دستگاه میکروپیگمنتیشن بایوتاچ سیلورا

این دستگاه دارای بدنه ی فلزی می باشد.

این دستگاه ساخت کشور امریکا می باشد.

سوزن هایی مانند نیدلینگ.سوزن امبره.و شیدینگ را ساپورت می کند.

از بهترین مزیت این دستگاه می توان به جداشدن قطعات از هم اشاره کرد وبه راحتی می توان تمام قطعات را بعد از استفاده تمیز کرد.

کارکردن با پدال سیلورا بسیار راحت می باشد.

این دستگاهدر بین دستگاهای موجود قیمت بسیار مناسبی دارد و یکی از دلایل محبوبیت این دستگاه شاید همین باشد.

 

سیلورا بایوتاچ

کاربرد دستگاه میکروپیگمنتیشن بایوتاچ سییلورا

از این دستگاه برای تاتو صورت. تاتو لب. تاتو خط چشم و.. نیز می توان استفاده کرد. این دستگاه میکروپیگمنتیشن یکی از بهترین دستگاهای میکروپپیگمنتیشن موجود در ایران می باشد.قدرت کاشت رنگ بسیار خوبی دارد و در هنگام استفاده هیچ گونه صدا و لرزشی ندارد.و شامل یک پوشش نقره ای نفیس ایده آل و شیک می باشد.  دستگاه بایوتاچ سیلورا از کارتریج های سوزنی یکبار مصرف ساخته شده و باید مورد استفاده قرار بگیرد که شامل 12 Prong Duo (عالی برای Ombre و تکنیک سایه زدن)، 17 Prong U-Shape (به طور خاص برای ضربه زدن به مو و تکنیک پودر استفاده می شود) و آخرین اما نه حداقل سوزن نانو 96 ما (طراحی شده برای میکرونیدلینگ صورت) – همه با بهترین استانداردها ساخته شده است.این دستگاه پیشنهاد بازرگانی ابزارتاتوبه تمام تاتوکاران عزیز می باشد.

قیمت دستگاه میکروپیگمنتیشن بایوتاچ سیلورا

این دستگاه میکروپیگمنتیشن ممکن است در ایران فیک های زیادی داشته باشد با قیمت های مختلف. شما عزیزان می توانید این دستگاه میکروپیگمنتیشن ساخت کشور امریکا را با ضمانت اصل بودن از بازرگانی ابزار تاتو با بهترین قیمت تهیه و در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید.این دستگاه به دلایلی از جمله داشتن موتور بسیار ققوی و قدرت کاشت رنگ عالی در بین تاتوکاران عزیز بسیار مورد استقبال همه عزیزان قرار گرفته است.

 

قیمت دستگاه سیلورا بایوتاچ

 

سفارش آسان و ارسال سریع بهترین دستگاه میکروپیگمنتیشن ابرو در ایران

بازرگانی ابزارتاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خود را انجام دهید..هددف مجموعه کسب رضایت شما عزیزان می باشد.امیدواریم با بهترین محصولات رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم.تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اخیتار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و … سایر شهر ها

 

۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱شماره تماس

ابزار تاتو

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید