خرید اینترنتی وقیمت دستگاه میکروپیگمنتیشن کارتریج پرمابلند

خرید اینترنتی وقیمت دستگاه میکروپیگمنتیشن کارتریج پرمابلند

دستگاه میکروپیگمنتیشن رنگ های ضد حساسیت رابه عمق پوست به صورت بسیار ظریف وارد میکند. دستگاه میکروپیگمنتیشن فوق العاده سبک و کم صدا است  و لرزش آن بسیارناچیز می باشد.، و به همین دلیل است  که تاتو آرتیست ها کار را با تمرکز و دقت بیشتری انجام میدهند. چون صورت قسمت بسیار حساس برای هر فردی است، پس تاتو کارانی که از دستگاه میکروپیگمنتیشن استفاده می کنند، بایدکاملا بر ان تسلط داشته باشند.برای خرید آسان و اینترنتی  بهترین دستگاه میکروپیگمنتیشن با ما همراه باشین.

ابزار تاتو

 کاربرددستگاه تاتو میکروپیگمنتیشن کارتریج T پرمابلند PERMA BLEND

 این دستگاه بالرزش و صدای کم در بین هنرمندان بسیار محبوب است. طراحی ارگونومیک وبسیار زیبایی دارد کاشت بسیار عالی و سریع دقت،سرعت و قدرت بالای این دستگاه فوق العاده است مناسب برای هاشور و کار نیدل فوق العاده است قابل استفاده با برق مستقیم و سریع ساخت کشور امریکا است

دستگاه کارتریج پرمابلند

معرفی دستگاه تاتو میکروپیگمنتیشن کارتریج T پرمابلند PERMA BLEND

دستگاه های کارتریج T، چون ارتفاع سوزنشان کوتاه تر است، قدرت کاشت رنگ بسیار قوی و سریع تری دارند .بویژه برای تاتو سایه ابرو و لب نیاز به کاشت رنگ قوی تری است و به این لحاظ قلم تاتو پرمابلند بسیار کارآمد و قوی می باشد و باتوجه به قیمت فوق العاده ای که دارد بسیار محبوب است.

فرق بین سوزن پیچی و T در نوع سوزن، نحوه بسته شدن آن و قدرت کاشت رنگ و ظرافت کار ان ها می باشد. سوزن های پیچی همانطور که از اسم‌شان پیداست روی دستگاه پیچیده می شوند و بلعکس، کارتریج ها روی سر دستگاه چفت می شوند و به این طریق قابل استفاده خواهند بود.

سفارش اینترنتی دستگاه میکروپیگمنتیشن

بازرگانی ابزارتاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خود را انجام دهید..

مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید
ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و … سایر شهر ها

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید