قیمت و خرید اینترنتی مداد طراحی ابرو سفید

خرید اینترنتی مداد طراحی ابرو سفید

 

یکی دیگر از ابزاری که برایکارهایی مانند تاتو و قرینه سازی بسیار مورد نیاز است مداد طراحی یا مداد قرینه سازی می باشد که هنرمندان تاتوکار برای قرینه سازی ابرو از آن باید استفاده کنند تا طراحی ابروی دقیقی داشته باشند.برای قرینه سازی و طراحی ابرو وسیله دیگری که بسیار لازم است دیوایدر می باشد که در حال حاضر بهترین دیوایدر موجود در ایران دیوایدر برند فیبروز است .مداد کنته سفید یکی از بهترین مدادهای موجود برای طراحی می باشد که دارای ویژگی های بسیار متمایزی نسبت به سایر مدادها است.برای خرید بهترین مداد طراحی ابرو با ما همراه باشید.

بازرگانی ابزار تاتو

ویژگی های مداد طراحی ابرو سفید

۱_جنس این مداد بسیار مرغوب و با کیفیت است.

۲_نحوه ی استفاده این مداد بسیار آسان می باشد به طوری که دارای نخ مخصوص جهت تراش دادن سر مداد است

۳_این مداد استریل، ضد آب، ضد حساسیت و باکتری می باشد.

۴_در طراحی ابرو و لب در میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ مورد استفاده قرار می گیرد.

۵_دارای ماندگاری بسیار بالایی است که از ویژگی های بسیار خوب این مداد به حساب می اید.

این مداد دارای نخ مخصوص جهت تراش دادن سر آن می باشد که این مهمترین ویژگی  مداد کنته است. برای انجام یک تاتو دقیق و زیبا لازم است که قبل از آن طرح روی پوست زده شود. از این مداد برای طراحی قبل از کار باید استفاده شود.

مداد طراحی ابرو

بهترین مداد طراحی ابرو

شاید بتوان گفت برای طراحی ابرو ابزارهای بشماری وجود دارد که هر کدام دارای روش استفاده خاص و قیمت منحصر به فردی هستند.از بین ابزارهای قرینه سازی و طراحی مدادهای طراحی سفید اعم از کنته و… بهترین ابزار به شمار می ایند.این ابزارها قیمت مناسب و عملکرد فوق العاده ای دارند. در عین حال دارای استفاده بسیار راحتی هستند.

قیمت عمده مداد طراحی ابرو

قیمت این مداد در بازارهای مختلف ممکن است متفاوت باشد اما در  خارج از ایران قیمتی حدود ۳۴ یورو دارد.البته این قیمت در کشورهای مختلف متفاوت است.در ایران این قلم ها متاسفانه کپی های زیادی با قیمت های مختلف دار.بازرگانی ابزار تاتو سعی بر این دارد بهترین قلم ها را با بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد.لذا شما عزیزان می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت این مداد طراحی ابرو در هرکجا که هستنید با مشاوران در تماس باشید.

مداد کنته

 

خرید اینترنتی مداد طراحی سفید ابرو

مداد طراحی سفید یکی از بهترین ابزارها برای قرینه سازی و  طراحی ابروهاست.این مداد ها در مارک های مختلفی موجود هستند برای خرید اینترنتی بهترین مداد ابرو با بهترین قیمت می توانید با مشاوران در تماس باشید.

سفارش آسان و ارسال سریع مداد طراحی ابرو سفید

برای خرید بهترین لوازم و تجهیزات تاتو با بهترین قیمت می توانید در هرکجای این کره ی خاکی که باشید با مشاوران ما در تماس باشید. تمامی رنگ ها. دستگاها و سایر لوازم تاتو را می توانید از بازرگانی ابزار تاتو به روشی مستقیم و با ضمانت اصل بودن تهیه کرده و مورد استفاده خود قرار دهید. امیدواریم بتوانیم همچنان رضایت شما را به همراه داشته باشیم .در ایران تمامی سفارشات با تیپاکس و یا پست پیشتاز ارسال خواهد شد. برای پیگیر سفارشات خود می توانید با شماره 09174134391 در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید