خرید ویژه اینترنتی قلم یکبار مصرف فیبروز( Phi)کدB12

خرید اینترنتی قلم یکبار مصرف فیبروز(phi)

برای کارهایی مانند میکروبلیدینگ خرید بک قلم برای شروع کار بسیار الزامی می باشد.قلم میکروبلیدینگ ساده برای تکنیک میکروبلیدینگ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این قلم ها بسیار سبک و خوش دست هستند و دارای تنوع رنگی بسیار زیادی می باشند.برروی این قلم ها سوزن تک سر قرار می گیرد.باتوجه به تنوع قلم های میکروبلیدینگ در زیر به شرح انواع قلم ها. قیمت ها و ویژگی انها می پردازیم.خریداینترنتی و آسان خود را با بازرگانی ابزار تاتو تجربه کنید.

قلم فیبروز یکبار مصرف

تفاوت بین قلم فیبروز دوکاره و قلم میکروبلیدینگ معمولی چیست؟

این دو روش در نهایت یکی می باشند.. کلمه فیبروز از نام کمپانی آقای برانکو (ابداع کننده این تکینک) گرفته شده است و بر سرزبان ها افتاده. روی قلم فیبروز دوکاره هم می توان سوزن فیبروزقرار داد و خطوط بسیار نازک مویی ترسیم کرد و هم می توان سوزن شیدینگ قرار داد و سایه زنی نچرال و طبیعی بین تار موهایی که ایجاد شده طراحی کرد.این دو در نهایت فلم های فی از بهترین قلم های موجود در دنیای تتو هستند.

نکته بسیار مهم:سوزن های میکروبلیدینگ و فیبروز یکبار مصرف می باشند اما، قلم ها یکبار مصرف نمی باشند. برای رعایت نکات بهتداشتی حتما بعد از جداکردن سوزن ها محل قرار گرفتن ان ها را ضد عفونی کنید.

قلم یکبار مصرف فیبروز

کاربرد قلم یکبار مصرف فیبروز؟

قلم فیبروز یکی از بهترین قلم های موجود در ایران است. البته این قلم ها در نوع های بسیار متنوعی موجود می باشند.قلم های یکبار مصرف فی از بهترین قلم ها وهستند که در ایران موجود می باشند.قلم های یکبار مصرف از بهترین قلم های موجود در ایران است که قیمت بسیار مناسبی هم دارد.قلم یکبار مصرف

قیمت عمده قلم میکروبلیدینگ فیبروز

این قلم بسیار سبک و خوش دست یا عملکرد عالی برای هر نوع سوزنی می باشد.

کیفیت عالی، سرعت کار بسیار بالایی دارد.

از ویژگی های این قلم می توان به بدنه ی ضد حساسیت ان اشاره کرد.

این قلم در ایران به دلایل متعددی ممکن است دارای قیمت های مختلفی باشند اما شما عزیزان می توانید بهترین نوع قلم را با ضمانت اصل بودن از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.البته این قلم در خارج از ایران قیمتی در حدود ۱۵۴ یورو می باشد و این قیمت ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد.برای خرید مطمعن با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.یکی از بهترین راهها برای داشتن کاری زبا و جذاب استفاده از قلم خوب و طریف است

قلم فیبروز

سفارش آسان و ارسال رایگان قلم یکبار مصرف فیبروز

شما عزیزان در هرکجای این سرزمین عزیز که باشید می توانید بهترین محصولات تاتو ومیکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ را با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و مورد استفاده خود قرار دهید.تمامی سفارشات در زمان کم در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.مشاوران بازرگانی ابزار تاتو ۲۴ ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند.امیدواریم بتوانیم همچنان رضایت شما را به همراه داشته باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید