خرید اینترنتی قلم میکروبلیدینگ|مشاوره رایگان+10%تخفیف

خرید اینترنتی قلم میکروبلیدینگ

برای میکروبلیدینگ و کارهایی مانند تاتو صورت دستگاها و قلمهای بیشماری وجود دارد.قلم های مختلف برای کارهایی مانند هاشور ابرو ومیکروبلیدینگ دارای ویژگی ها و کاربردهای مختلفی هستند .برای کارهایی مانند میکروبلیدینگ رنگ ها و قلم های مخصوص باید استفاده کرد.نگ هایی مانند ریچ.پرمابلند وکی پی ازبهترین برندهای موجود برای میکروپیگمنتیشن و مکیروبلیدنگ می باشند. همچنین برای میکروبلدینگ می توان از قلم های متعددی از برندهای مختلف استفاده کرد که قلم فیبروز از بهترین و سبک ترین قلم موجود در بازار می باشد. برای خرید بهترین قلم میکروبلدینگ با ما همراه باشید.

ابزار تاتو

قلم میکروبلیدینگ ساده

قلم میکروبلیدینگ عالی برای خط چشم، ابرو، خط لب، رنگ کامل لب، بازسازی استتار اسکار و تاتو کاربرد دارد.قلم میکروبلیدینگ ابزاری برای تاتوی ابرو یا آرایش دائمی ابرو می باشد که به پرتر و جذاب‌تر شدن ابرو کمک شایانی می‌کند..  از ویژگی های این قلم می توان به سبکی، مستحکم و محکم، با دستگیره ارگونومیک اشاره کرد که تاتوی ابرو و آرایش دائمی را تا حد امکان اسان می کند.این قلم دارای قیمت بسیار مناسبی است و برای افراد مبتدی به شدتت توصیه می شود.

قلم میکروبلید

کاربرد و قیمت قلم فیبروز اصل

قلم فیبروز اصل از بهترین قلم های میکروبلیدینگ موجود در بازار است که دارای ویژگی های بسیار منحصر به فردی است.از ویژگی های این قلم می توان به ۱_سبک و خوش دست یا عملکرد عالی برای هر نوع سوزن اشاره کرد. ۲_کیفیت عالی، سرعت کار و دقت  بسیار بالا از دیگر ویژگی های این قلم محسوب می شود. قلم فیبروز اصل در خارج از ایران قیمیت حدود ۱۵۴ یورو دارد البته این قیمت در کشور های مختلف متفاوت است.در ایران به دلایلی ممکن است این قیمت متفاوت باشد.شما عزیزان برای اطلاع دقیق از قیمت این قلم ها می توانید با مشاوران در تماس باشید.

قلم فیبروز

چرا قلم فیبروز را انتخاب کنیم؟

قلم فیبروز برای میکروبلدینگ یکی از بهترین قلم های پیشنهادی می باشد. ویژگی های منحصر به فرد این قلم سبب محبوبیت بسیار ان شده است. به علاوه قدرت کاشت قلم میکروبلیدینگ بسیار فوق العادست.انتخاب قلم یکی از موارد مهم برای انجام کاری زیبا و ماندگار می باشد.

قیمت عمده قلم میکروبلیدینگ در ایران

این قلم در بازار های مختلف ممکن است دارای قیمت های مختلفی باشد.بهترین قلم در بازار ایران از قیمیتی حدود ۶۰۰ تا ۲۱۰۰ ممکن است داشته باشد.در خارج از ایران این قیمت ها به دلایلی ممکن است متفاوت باشد ولی از حدود ۹۹ یورو روع می شود.برای اطلاع دقیق از قیمت لطفا با مشاوران در تماس باشید.

خرید اینترنتی قلم میکروبلیدینگ اصل

شما عزیزان می توانید در هرکجای این سرزمین که باشید با بهترین قیمت لوازم تاتو ومیکروبلیدنگ مورد نیاز خود را تهیه کنید.تمامی لوازم .رنگ ها و دستگاهای تاتو را با ضمانت اصل بودن تهیه کرده و در اختیار داشته باشید.خریدی آسان با بازرگانی ابزار تاتو

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید