خرید اینترنتی سوزن تاتو سه سر کد ۰۱ در تهران

خرید اینترنتی سوزن تاتو سه سر کد ۰۱

سوزن یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در کیفیت میکروپیگمنتیشن به حساب می اید. باید به این نکته توجه بسیار زیادی کرد که برای هر فرد فقط از یک سوزن و فقط یکبار استفاده کنید چراکه در غیر این صورت خسارات جبران ناپذیری برجای می ماند.البته لازم به ذکر است که برای دستگاهای مختلف سوزن های متفاوتی وجود دارد با مشخصات و ویزیگی ها ی منصر به فرد خود.برای خرید و آشنایی با بهترین سوزن های تاتو می توانید با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.

بازرگانی ابزار تاتو

سوزن تاتو میکروپیکمتشن پیچی ۳سر گرد را بیشتر بشناسیم

۱_این نوع سوزن بیشتر برای دستگاهایی کاربرد داردکه در داخل سری دستگاه به صورت چرخشی متصل می شود.

۲_کار با دستگاهای دارای سوزن پیچی به مراتب سخت تر از سایر دستگاها می باشد.

سوزن پیچی نانو  – سه سر گرد یا سوزن نانو پیچی سه پاور (۳P) مخصوص دستگاه های تاتو و میکروپیگمنتیشن مدل پیچی یا روند (Round) می باشد.

سوزن تاتو سه سر

شناخت انواع سوزن های تاتو

۱_پاور ها ۲_فلت ها ۳_مگنوم ها انواعی از سوزن های موجود در ایران می باشند.  ۱_پاورها: سوزن های جمع وگرد که از۱تا۱۲هم دارند  ۲-فلت ها: شامل شیب دارها وتخت هستند که از۱تا۱۷سر دارند  ۳_مگنوم ها: سوزن های ۲ردیفی هستند که تا ۹ سر دارند.

آشنایی باسوزن کارتریج پیچی

سوزن کارتریج پیچی که به آن سوزن تاتو دستگاه میکروپیگمنتیشن هم می گویند برای دستگاه هایی که با کارتریج های پیچی کار می کنند ، مورد استفاده قرار می گیرند و بایدتوجه کردکه  برای خرید سوزن کارتریج پیچی سایز های مختلفی چون تک سر، دو سر، ۳ سر گرد، ۳ سر فلت، ۵ سر گرد، ۵ سر فلت، ۷ سر گرد، ۷ سر فلت، در بازار موجود می باشد.سوزن های تاتو سه سر از بهترین سوزن های موجود در بازار هستند.تنوع سوزن دستگاهای مختلف در ایران بسیار زیاد است اما بهترین نوع سوزن که بسیار پرطرفدار است سوزن مارک سالن و سوزن مارک تیتانیوم است.سوزن یکی از مهمترین ابزار موجود در کارهایی مانند میکروپیگمنتیشن است.این سوزن ها با توجه به دستگاه باید انتخاب شود.باید در انتخاب سوزن و دستگاه بسیار دقت کرد. می توانید 24 ساعته با مشاوران مجموعه در تماس باشید.

قیمت عمده سوزن های تاتو

در خارج از ایران این سوزن های قیمتی حدود ۵۴ یورو دارند اما شما عزیزان با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن می توانید تمامی محصولات مورد نیاز خود را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

سوزن تاتو سه سر

خرید اینترنتی و ارسال رایگان سوزن تاتو

در هرکجای این سرزمین پهناور که باشید شما عزیزان می توانید تنها با در دسترس داشتن گوشی لوازم مورد نیاز خود را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید.مشاوران بازرگانی ابزار تاتو ۲۴ ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند.خریدی مطمئن و آسان را با ما تجربه کنید.هدف بازرگانی ابزار تات کسب رضایت شما عزیزان است. امیدواریم با بهترین محصولات رضایت شما عزیزان را همچنان به همراه داشته باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید