خرید اینترنتی رنگ فیکانتور اصل|10% تخفیف

خرید اینترنتی رنگ فیکانتور اصل

 

رنگ فیکانتور یکی از رنگ های فوق العاده مناسب برای میکروپیگمنتیشن است.این رنگ از کمپانی فی موجود در کشور المان ساخته شده است. تمامی رنگ های تولید شده این کمپانی تحت لیسانس شرکت صربستان می باشند.این رنگ ها معمولا ماندگاری بسیار خوبی دارند و بنابراین مورد استفاده اکثر تاتوکاران قرار گرفته است.در ایران بازرگانی ابزار تاتو تنها مرکز فروش رنگ های فیکانتور اصل است. شما عزیزان برای خرید آسان و خوب می توانید با مشاوران در تماس باشید.در زیر به شرح قیمت و آشنایی کامل بااین رنگ می پردازیم.

ابزار تاتو

خرید اینترنتی رنگ فیکانتور اصلموارد استفاده از رنگ های اورجینال فیکانتور

1_این رنگ ها برای تاتو لب و خط چشم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

2_به دلیل اینکه پایه این رنگ لب و روغن و در اصطلاح فیکس می باشد برای تاتو لب بسیار مناسب است.

3_در بین رنگ های مناسب برای تاتو لب رنگ فیکانتور بهترین رنگ می بباشد.

4_پیشنهاد بازرگانی ابزار تاتو به تمام تاتوکاران حرفه ای عزیز می باشد.

4_این برند بدون ریزش و تغییر رنگ به هنگام استفاده  می باشد.

 

رنگ ficantor

موارد استفاده از رنگ های اورجینال فیکانتورنکته :راه تشخیص رنگ های فیکانتور اصل

متاسفانه در ایران ممکن است این رنگ ها تقلبی هایی داشته باشد با قیمت ها مختلف.بهترین راه برای اطمینان از رنگ ها که اصل باشند تنها خرید از جایی امن و معتبر است.با توجه به اینکه این رنگ ها در ایران قیمت های مختلفی دارد شما عزیزان برای تهیه رنگ های اصلی و با بهترین قیمت می توانید 24 ساعته با مشاوران در تماس باشید.

نکته :راه تشخیص رنگ های فیکانتور اصلمرکزپخش رنگ اورجینال فیکانتور

در ایران این رنگ ها به دلایل متفاوتی ممکن است قیمت های مختلفی داشته باشند .بازرگانی ابزار تاتو رنگ های این کمپانی را با ضمانت اورجینال بودن و با بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.در کشورهای اطراف رنگ های فیکانتور حدود 110 دلار می باشد. البته این رنگ ها در بازارهای مختلف دارای قیمت های مختلفی است .برای خریدی مطمعن و راحت با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید

مختصری از کمپانی فی در آلمان

رنگ های فیبروز ساخت کشور آلمان می باشند ولی تحت برند شرکت فی (phi) که یک شرکت صربستانی می باشد تولید و پخش می شوند .

برانکو بابیک موسس و بنیان گذار  شرکت فی (phi) است که ابداع کننده متدهای فیکانتور و فیبروز در سرتا سر دنیا می باشد و از نام این متدها برای رنگها استفاده می کندو به همین دلیل به رنگ فی معروف شده است.

رنگ فیکانتور

دلیلی انتخاب رنگ های فیکانتور چیست؟

رنگ های فیکاتور یکی از رنگ های پرطرفدار و فوق العاده محبوب برای لب است.البته استفاده از این رنگ ها بیشتر برای افراد حرفه ای توصیه می شود.این رنگ ها ماندگاری بالایی دارند و برای بعضی از افراد چون قیمت بالایی دارد توصیه نمی شود.رنگ های فیکانتور دارای تنوع رنگی بسیار زیادی است و برای افراد حرفه ای بیشتر توصیه می شود.

دلیلی انتخاب رنگ های فیکانتور چیست؟سفارش اینترنتی و ارسال سریع رنگ های فی

بازرگانی ابزارتاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خود را انجام دهید.

مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید .هدف مجموعه ابزار تاتو کسب رضایت شما عزیزان با بهترین محصولات است. امیدواریم همچنان رضایت شما عزیزان را به همراه خود داشته باشیم.
ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و … سایر شهر ها

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید