خرید اینترنتی رنگ اسپرسو پرمابلند 10میل|Espresso Perma Bland

خرید اینترنتی رنگ اسپرسو پرمابلند

 

رنگ اسپرسو پرمابلند یک رنگی با کاربرد فراوان در تاتو ومیکروپیگمنتیشن می باشد.کمپانی پرمابلند یکی از قوی ترین کمپانی ها در تولید رنگ های تاتو و میکروبیدیننگ ومیکروپگمنتیشن می باشد.این رنگ یکی از محبوب ترین رنگهای کمپانی پرمابلند است.برای خرید اینترنتی رنگ اسپرسو پرمابلند با ما در ارتباط باشید.این کمپانی تمامی رنگ های ساخته شده را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند .در زیر به شرح قیمت و ویژگی های این رنگ زیبا می پردازیم.

رنگ اسپرسو پرمابلند

شناخت رنگ های اورجینال پرمابلند

رنگ اسپرسو ماندگاری بسیار بالایی دارد.

1_این رنگ ها با پایه اب هستند و بنابراین بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

2_این رنگ از بهترین رنگ های مناسب برای پوست های چرب می باشند.

3_در حجم ۱۵ و ۳۰ میل به بازار عرضه شده است.

4_در دنیای میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ رنگ های اورجینال پپرمابلند از بهترین رنگ ها می باشند.

5_شناخت رنگ های اورجنال پرمابلند برای انتخاب رنگ بهتر به شما کمک زیادی می کند.

رنگ پرمابلند

ویژگی ها و موارد استفاده از رنگ اسپرسو پرمابلند

پرمابلند دارای دو رنگ مشکی ایلاینر و دابل بلک است که برای خط چشم  مورد استفاده قرار می گیرد.برای خرید اینترنتی بهترین رنگ تاتو اسپرسو پرمابلند  با بهترین قیمت می توانید 24 ساعته با مشاوران در تماس باشید.

این رنگ دارای ۴ رنگ اصلی پر مصرف ابرو است  که شامل اسپرسو و دارک میباشد.ویژگی های رنگ های کمپانی پرمابلند بسیار زیاد است.

اسپرسو بیشتر تناژ دودی دارد و به دلیل داشتن پیگمنت زیتونی رنگدانه های قرمز پوست را خنثی و بسیار کم رنگ می کند. دارکست براون دارای تناژ قرمزی است  و بیشتر برای پوستهای سبزه یا سرد مورداستفاده قرار می گیرد. به این دلیل که پیگمنت قرمز رنگ , رنگدانه های آبی و بنفش پوست را خنثی میکند.رنگ اسپرسو پرمابلند در بین سایر رنگ های موجود بسیار پرطرفدار است.این موراد از جمله موارد استفاده از این رنگ بود.

رنگ اسپرسو پرمابلند

قیمت عمده رنگ اسپرسو پرمابلند در ایران

رنگ اسپرسو پرمالند یکی از رنگ های فوق العاده جذاب است که طرفداران زیادی دارد و در عین حال دارای قیمت بسیار مناسبی است. رنگ های برند پرمابلند یکی از بهترین رنگ های دنیاای تاتو را تولید می کند .این رنگ ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و. قیمت عمده رنگ اسپرسو پرمابلند با توجه به تعداد رنگی که می خواین مشخص می شود اما می توانید برای در یافت اطلاعات بیشتر با مشاوران در تماس باشید.

آشنایی با تناژ رنگ اسپرسو پرمابلند

این رنگ یکی از سردترین رنگ های موجود در این کمپانی است.این رنگ ماندگاری بسیار خوبی دارد و به شدت برای پوست ای گرم توصیه می شود.این رنگ یکمی از دارکست براون روشن تر است .یکی از پرکاربردترین موارد مصرف این رنگ استفاده از ان برای میکروبلیدینگ است.با ماندگاری بالایی این رنگ نیازی به استفاده دیگر از سایر رنگ ها نخواهید داشت.

ابزار تاتو

سفارش آسان و ارسال سریع رنگ اسپرسو پرمابلند

بازرگانی ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان

خوذ را انجام دهید..هدف مجموعه ابزار تاتو کسب رضایت شما عزیزان است. امیدواریم بتوانیم با بهترین محصولات از جمله رنگ های اسپرسو پرمابلند با ضمانت اصل بودن رضایت شما را به همراه داشته باشیم.

بازرگانی ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر

تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید

ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و …. سایر شهر ها.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید