خرید اینترنتی دستگاه تاتو پیچی اصل با گارانتی | کد A10

خرید اینترنتی دستگاه تاتو پیچی

دستگاه تاتو پیچی در ایران یکی از بهترین دستگاهای تاتو صورت است.تاتو بدن و تاتو صورت در ایران طرفداران زیادی دارد در نتیجه دستگاهای بسیار متنوعی برای تاتو صورت و بدن موجود می باشد.برای خرید آسان و مطمعن می توانید با مشاورانب ازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.باتوجه به اینکه تنوع دستگاهای پیچی موجود در ایران بسیار زیاد است ما در زیر به شرح چند نمونه از پرفروش ترین دستگاها که دارای قیمت مناسبی هستند می پردازیم.

ابزار تاتو

آشنایی بادستگاه تاتو پیچی چارمر (شارمر)

این دستگاه دارای موتور قوی است

کاشت رنگ بسیار عالی دارد

هیچ گونه لرزشی ندارد.

بسیار سبک و خوش دست می باشد.

سوزن های این دستگاه سیار قابل دسترس است.

دستگاه تاتو چارمر

 

ویژگی های دستگاه تاتو پیچی چهار چراغ (قلم تاتو چهار چراغه)

۱- این دستگاه تاتو پیچی ساخت کشور  چین می باشد. ۲- موتور این دستگاه ۷ ولتی می باشد که جزء ولتاژهای نرمال تاتو برای دستگاها محسوب می شود. ۳- بدنه فلزی و بسیار محکمی را داراست و در نتیجه در برابر ضربات احتمالی مقاومت خوبی دارد. ۴- کمترین صدا و لرزش را دارد. ۵- کاشت رنگ بسیار قوی دارد. ۶- هیچ نوع اسیبی به پوست وارد نمی کند. ۷- جزو دستگاهای سبک و خوش دست محسوب می شود. ۸- عمق سوزن به صورت مدرج از صفر تا ۲/۵ و با دقت مطلوبی قابل تنظیم می باشد.

دستگاه تاتو پیچی چهار چراغ

چرا دستگاه تاتو پیچی را انتخاب کنیم؟

دستگاهای تاتو پیچی از بهترین دستگاهای موجود در ایران هستند. این دستگاها در ولتاژ های بسیار خوبی به بازار عرضه شده اند. برای افراد مبتدی توصیه می شود که دستگاهایی با قیمت های بسیار مناسب تهیه کنند. دستگاهای چهار چراغ و گلد از نمونه های دستگاهای پیچی موجود در ایران هستند. برای خرید بهترین دستگاه با مشاوران در تماس باشید.

قیمت عمده دستگاه تاتو پیچی در ایران 

در ایران این دستگاها به دلیل تنوع بسیار زیادی که دارند ممکن است دارای قیمت های بسیار متنوعی باشند.عموما این دستگاها در خارج از ایران قیمتی حدود ۳۸یورو دارند البته بستگی به نوع دستگاه تاتو پیچی هم دارد.شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.خریدی مطمعن و آسان رابا ما تجربه کنید.

سفارش اینترنتی و ارسال رایگان دستگاه تاتو پیچی در ایران

دستگاهای تاتوابرو باتوجه به کیفیت ، کاربرد فراوان و محبوبیت ، قیمت مناسبی دارند.

بازرگانی ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان

خوذ را انجام دهید..

بازرگانی ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر

تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید

ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و …. سایر شهر ها.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید