خرید اینترنتی دستگاه تاتو پن BRONC V8 اصلی

خرید اینترنتی دستگاه تاتو پن BRONC V8

دستگاه تاتو پن bronc v8 دربین تاتو کاران از محببوبیت بالایی برخوردار است.ازانجایی که تهیه اورجینال این محصول به راحتی امکان

پذیر نمی باشد .برای خرید بهترین دستگاه تاتو پن با ما همراه باشید.

بازرگانی ابزارتاتو این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است.حال به معرفی دستگاه تاتو پن bronc v8میپردازیم.

خرید اینترنتی دستگاه تاتو پن BRONC V8

فروش دستگاه تاتو پن BRONC V8

پن برونس V8 از برند هامینگبرد یک دستگاه بسیار حرفه ای و خوش دست است که به شما اجازه می دهد هم برای لاین و هم شید از آن استفاده کنید. موتور این دستگاه پن ژاپنی است و بسیار با کیفیت می باشد. ولتاژ مورد استفاده برای این پن نهایتا تا ۸.۵ ولت است. دستگاه تاتو پن هامینگبرد همان‌طور که از نامش پیداست همانند خودکار به راحتی در دست جا می‌شود و بسیار کم وزن است. دستگاه پن هامینگبرد برونس Bronc v8ساخت مارک معروف شرکتی است که تمامی لوازم تاتو و سایر دستگاه‌های تاتو بدن را با بهترین شکل و قابلیت به خود اختصاص داده است. تاتو بدن غالباً کاری حساس و بسیار پر التهاب است که ممکن است توسط دستگاه‌های نا معتبر و یا خارج از عرف استاندارد واکنش‌های بدی را از خود بر روی پوست بدن بر جا بگذارد به همین دلیل این شرکت با ارائه خدمات و هوشمندی بالا اقدام به ساخت یک دستگاه تاتو با کارایی بالا کرده است.

فروش دستگاه تاتو پن BRONC V8

 

مشخصات دستگاه تاتو پن برونس v8

1ـموتور ماکسون سوییس

2ـبدنه الومینیوم هواپیما

3ـاستروک ۳٫۵

4ـوزن ۱۴۸ گرم

5ـسرعن موتور ۱۲۰۰۰ دور در دقیقه

6ـولتاژ کار ۶ تا ۹ ولت

7ـبا کمترین صدا و لرزش

ابزار تاتو

چرا دستگاه تاتو پن BRONC V8 را انتخاب کنیم؟

در ایران دستگاهای تاتو پن بسیار متنوعی وجود دارد.این دستگاه دردر مقایسه با سایر دستگاهای موجود در ایران بسیار قدرت کاشت رنگ بالایی دارد.لرزش این دستگاه بسیار کم است و می توان گفت یکی از بهترین دستگاهای مناسب برای بدن است .دستگاه تاتو پن BRONC V8  صدای بسیار کمی در مقایسه با سایر دستگاهای موجود ارد.برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران در تماس باشید.

دستگاه تاتو پن

فروش عمده دستگاه تاتو پن برونس v8

با توجه به اینکه پیدائکردن محصول اورجینال در ایران به اسانی امکان پذیر نمیباشد . بازرگانی ابزار تاتو این امکان را برای هنرمندان تاتو کار و فروشگاه های تاتو فراهم اورده که تمام محصولات مورد نیاز خود را به راحتی در اختیار داشته باشند. شما میتوانید در کلیه روز های هفته حتی روز های تعطیل سفارشات خود را ثبت نمایید و در کمترین زمان با ارسال رایگان دریافت نمایید.

خرید اینترنتی و ارسال سریع دستگاه تاتو پنBRONC V8

برای خرید این دستگاه می توانید 24 ساعته با مشاوران در تماس باشید. این دستکاه همواره با بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. امیدواریم بتوانیم با بهترین خدمات همواره رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید