خرید اینترنتی پماد بی حسی تیکاتیکس اصل|TA88

خرید اینترنتی بی حسی تیکاتیکس اصل

بی حسی تیکاتیکس یکی از بهترین بیحسی های موجود در ایران است.همانطور که می دانید انتخاب بیحسی خوب یکی از اصلی ترین مراحل انجام تاتو ومیکروبلیدینگ است.اصلی ترین کار بیحسی کاهش درد در مراجعه کنندگان می باشد و همین امر برای انجام یک کار حرفه ای و زیبا کافی است.خب با توجه به محل تاتو برای بدن و یا صورت بیحسی های متفاوتی وجود دارد که هرکدام دارای قیمت و ویژگی های خاص خود هستند.بهترین بی حسی قبل از کار البته به شرط اورجینال بودن محصول بیحسی نانوبروز و تیکاتیکس اصل می باشد که در زیر به شرح این بی حسی فوق العاده می پردازیم.

خرید اینترنتی بی حسی تیکاتیکس اصل

آشنایی با بی حسی تیکاتیکس

پماد بی حسی تیکاتیکس برای بی حسی قبل از کار تاتو_میکرونیدلینگ_میکرومیگمنتنشن می باشد و ساخت کشور کره ی جنوبی است. اصل این پماد و یا بیحسی سفید رنگ است و حدود 10 گرم وزن دارد.این پماد در رنگ های مختلفی در بازار موجود است اما بهترین رنگ که اثر بسیار زیادی دارد رنگ مشکی ان است.این بی حسی یکی از بهترین و قوی ترین بی حسی های پمادی موجود در ایران است.برای خرید بهترین بی حسی تیکاتیکس با مشاوران در تماس باشید.

بیحسی تیکاتیکس

طرز استفاده از بی حسی تیکاتیکس TKTX

برای تاتو ومیکروپیگمنتیشن 2 نوع بیحسی وجود دارد ثبل از کار و حین کار. پماد ها بیحسی های قبل از کار هستند.

1_ پوست را با استفاده از ژل یا فوم های فیس واش و تونر از آرایش یا هرگونه آلودگی حتما پاک کنید و تمیز تمیز باشد.
2_ سپس در مرحله دوم مقدار خیلی کمی از پماد را به صورت نقطه ای بر روی قسمت های مختلف از پوست بزنید و با دست پماد را بر روی پوست پخش کنید به طوری که لایه نازکی از پماد روی پوست قرار بگیرد.
3_به سرعت روی پوست را با استفاده از نایلون بپوشانید و کارورکنیدتا بیحسی اثر خود را بگذرد. بعد از گذشت 20 دقیقه از کاور اثر بی حسی شروع می شود و می توانید کار خود را اغاز کنید.
4. بعد از برداشتن کاور پوست را حتما با آب سرد بشسته و کار خود را اغاز کنید.بیحسی تیکاتیکس

قیمت و خرید بی حسی تیکاتیکس اصل

قیمت این بیحسی ممکن است در ایران به دلایل متعددی فرق داشته باشد.این بیحسی در خارج از ایران قیمتی حدود 112 دلار دارد. البته این قیمت ممکن است در کشور های مختلف متفاوت باشد.شما عزیزان در هرکجای این سرزمین عزیز که باشیدمی توانید بهترین محصولات تاتو ومیکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن را بابهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و در اختیار داشته باشید.تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.مشاوران مجموعه 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید