خریداینترنتی تیغ کپی فیبروز |ارسال رایگان

خریداینترنتی تیغ کپی فیبروز

تیغ کپی فیبروز همانند تیغ های اصلی فیبروز هستند فقط قیمت مناسب تری دارند.در بازار ایران تیغ های بسیار زیادی وجود دارد که برای کارهایی مانند هاشور ابرو و میکروبلیدینگ نیز مورد استفاده قرار می گیرند.تیغ های کپی فیبروز دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که در زیر به ان ها اشاره می کنیم.با ما همراه باشین.برای خرید بهترین تیغ های کپی با ما همراه باشید.

تیغ کپی فیبروز

کاربرد تیغ های کپی فیبروز

تیغ های میکروبلیدینگ ۱۸U اندازه: ۰٫۱۶ میلی متر نانو تیغه. ۱۸U تیغه های نانو مدل موی ظریف تری را ایجاد می کند ، به ضربات میکروبلیدینگ شما کمک می کند. بسته بندی جداگانه ، بسته ۵۰ عدد ، فقط یکبار مصرف. سوزن های تاتو ۰٫۱۶ میلی متری از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. سوزن های تاتو میکروبلیدینگ مناسب ترین قلم دستی میکروبلیدینگ. آسان برای نصب و حذف. سوزن های تاتوابرو تیز هستند ، ثبات عالی ، ارتعاش کمتر ، لب ها.خط چشم وابرو را زیبا و طبیعی ترمی کنند. این تیغ ها شباهت بسیار زیادی به تیغ های اصلی فیبروز دارند.

تیغ کپی فیبروز

قیمت عمده تیغ کپی فیبروز در ایران

قیمت تیغ های کپی فیبروز در ایران به دلایل گوناگونی ممکن است متفاوت باشد .شما عزیزان برای خرید این تیغ های کپی با بهترین قیمت می توانید با مشاوارن بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.خریدی مطمعن و آسان را با ما تجربه کنید.تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. این تیغ ها از بهترین کیفیت برخوردار هستند.

تیغ کپی فیبروز

چرا تیغ کپی فیبروز را انتخاب کنیم؟

تیغ کپی فیبروز یکی از بهترین گزینه ها برای کارهایی مانند بلیدینگ است. این تیغ ها بهترین کیفیت موجود در بازار را دارند .البته این تیغ ها دارای کیفیت های مختلفی هستن دو در نتیجه دارای قیمت های مختلفی می باشند .تیغ های کپی فیبروز دارای ظرافت بسیار خوبی برای بلیدینگ می باشند .برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید 24 ساعته با مشاوران در تماس باشید .این تیغ ها هم در رنگ مشکی و هم در رنگ طلایی در بازار موجود هستند.

تیغ کپی فیبروز

سفارش آسان و ارسال سریع تیغ های کپی فیبروز در ایران

بازرگانی ابزارتاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خود را انجام دهید.. مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاهای تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید ارسال دستگاهای تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و … سایر شهر ها شماره تماس ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید