مرکز پخش دستگاه تاتو پیچی اصل در بندر عباس

مرکز پخش دستگاه تاتو پیچی در بندر عباس

تاتو یکی از هنرهای زیبایی پرطرفدار در دنیای امروز می باشد.به همین دلیل دستگاهای بسیار متنوعی در دنیا به وجود امده است که هرکدام دارای ویژگی ها و قیمت های خاص خود هستند. دستگاهای تاتو پن یکی از بهترین دستگاهای دنیای تاتو است با قیمت عالی. دستگاهای تاتو پیچی نیز یکی از دستگاهای بسیار مورد استفاده هنرجویان می باشد.بازرگانی ابزار تاتو تنها مرکز پخش دستگاهای پیچی تاتو ددر ایران است.

ابزار تاتو

کاربرد دستگاه تاتو پیچی ۱۴ ولتی  ورساچ

این دستگاه فوق العاده مخصوص میکروپیگمنتینش و تاتو های طریف بدن است.

قدرت موتور برای دستگاهای تاتو ۷ ولت است و هرچه بالاتر رود قدرت کاشت بیشتری دارد.

دستگاه تاتو پیچی ورساچ

ویژگی های دستگاه تاتو پیچی ورساچ

این دستگاه تاتو ساخت کشور تایوان است ولی تحت لیسانس کشور ایتالیا می باششد. کمترین میزان صدا و لرزش بخصوص هنگام زدن هاشور و تار مویی رادارد. تنظیم سرعت این دستگاه روی هنپیس می باشد. این دستگاه پیچی است و با سوزن کارتریجهم کار می کند. به دلیل داشتن موتور ۱۴ ولتی قدرت کاشت فوق العاده ای دارد. قابلیت استفاده برای تاتو لب. هاشور. خط قاب. میکروپیگمنتیشن و طرح های ریزز بدن را دارد.

دستگاه تاتو ورساچ

مقایسه دستگاه تاتو پیچی ورساچ با سایر دستگاهای تاتو

دستگاه تاتو پیچی ورساچ یکی از بهترین دستگاهای تاتو صورت است که قیمت بسیار مناسبی دارد و در عین حال دارای قدرت کاشت رنگ عالی دارد.دستگاهای تاتو صورت معمولا 12 ولتی و 14 ولتی هستند.این دستگاها معمولا قیمت بسیار خوب و قدرت کاشت رنگ عالی دارند.استفاده از این دستگاها بیشتر برای افراد میتدی تا حرفه ای توصیه می شود.

قیمت عمده دستگاه تاتو پیچی

تمامی دستگاهای تاتو اعم از پن . پیچی و .. را می توانید با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید. تمامی دستگاهای تاتو با ضانت اورجینال بودن به دست شما عزیزان خواهد رسید. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.برای اطلاع از قیمت عمده دستگاه تاتو پیچی با مشاوران درتماس باشید.

سفارش اینترنتی دستگاه تاتو پیچی ورساچ

دستگاهای تاتوابرو باتوجه به کیفیت ، کاربرد فراوان و محبوبیت ، قیمت مناسبی دارند.

بازرگانی ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان

خوذ را انجام دهید..برای سفارش دستگاه تاتو پیچی ورساچ با مادرتماس باشید.

بازرگانی ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر

تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید

ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و …. سایر شهر ها.

 

 

شماره تماس   ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید