مرکز فروش بی حسی یخی تاتو کد B12

مرکز فروش بی حسی یخی تاتو

برای کارهایی مانند تاتو بی حسی های بسیار زیادی وجود دارند با قیمت ها و ویژگی ها و کاربردهای متفاوت .کار اصلی بی حسی کاهش درد در مشتریان می باشد. اگر درد در مشتریان کاهش یابد شما عزیزان می توانید به راحتی کار خود را انجام دهی د.بی حسی های یخی معمولا در حین کار مورد استفاده قرار می گیرند.بازرگانی ابزار تاتو در ایران تنها مرکز فروش بی حسی های اورجینال می باشد .با ما همراه باشید برای شناخت بی حسی های اورجینال.

بی حسی یخی تاتو

آشنایی با بی حسی یخی جیلانگ

بی حسی یخی جیلانگ حین کار یکی از بی‌حسی‌ های بسیار پرمصرف در کارهایی مانند تاتو است .استفاده از این بی حسی حین کار سبب کاهش درد در مشتریان و در نتیجه افزایش جلب رضایت انان می شود. از بهترین ویژگی بی حسی یخی جیلانگ می توان به بی اثر بودن آن برروی رنگ های تاتو اشاره کرد.این بی حسی اثر بخشی فوق العاده ای دارد.

بیحسی اورجینال جیلانگ

قیمت و کاربرد بی حسی یخی سان شاین

این بی حسی  فقط برای تاتو بدن و ابرو لب قابل استفاده است و جای دیگری کاربرد ندارد. این بی حسی در حجم ۱۵ گرم ر بازار وجود دراد. از قوی ترین بی حسی های موجود در بازار است که قیمت بسیار مناسبی دارد و باید توجه کرد که حتما اورجینال این محصول را تهیه کنیم.

بی حسی سان شاین

معرفی و کاربرد بی حسی یخی بی ال BL

بی حسی یخی بی ال – BL برای کار درحین کار مورد استفاده قرار میگیرد .حجم این محصول ۱۸ میل است. این بی حسی برای تاتو بدن. چشم .ابرو ولب مورد استفاده قرار می گیرد وباعث کاهش درد در مشتریان می شود .قیمت این بی حسی در خارج از ایران قیمتی حدود ۱۲۴ یورو دارد .این بی حسی یکی از پرتقاضا ترین بی حسی های یخی موجود در ایران است .باتوجه به اینکه نکونه های بیحسی در ایران بسیار زیاد است لطفا برای خرید اورجینال بی حسی ها با مشاوران مجموعه در تماس باشید.

بیحسی بی ال

قیمت عمده بی حسی یخی تاتو

باتوجه به تنوع زیادی که بی حسی های تاتو در ایران دارند شما عزیزان باید حتما از جایی معتبر خرید خود را انجام دهید. قیمت بی حسی های مختلف در خارج از ایران متفاوت است ولی از حدود ۱۱۰ یورو شروع می شوند.در ایران این قیمت ها ممکن است متفاوت باش دشما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران در تماس باشید
.

خرید اینترنتی و ارسال رایگان بی حسی های اورجینال تاتو

شما عزیزان در هرکجای این سرزمین که باشید می توانید به راحتی و تنها با در دسترس داشتن گوشی سفارش خود را ثبت کنید.برای خریدی آسان و مطمئن با ما همراه باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید