مرکز فروش بهترین قلم بلید فیبروز

مرکز فروش بهترین قلم بلید فیبروز

 

قلم های بلید انواع بسیار گوناگونی دارند و ارایشرپگرهای عزیز براساس راحتی و زیبایی محصولات، می توانند محصول و قلم مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنند.. قلم بلید برای هاشور بیشترین کاربرد را دارد.باتوجه به اینکه قلم های متعدد دارای قیمت های مختلفی هستند بهترین قلم فیبروز موجود در ایران که برای افراد حرفه ای توصیه می شود قلم بلید فیبروز می باشد.بازرگانی ابزار تاتو در ایران تنها مرکز فروش اورجینال قلم بلید فیبروز می یباشد.در زیر به شرح ویزگی های فوق العاده این قلم می پردازیم.

قلم بلید

ویژگی های قلم بلید تک سر

قلم های بلید تکسر دارای ظاهری شبیه قلم یا خودکار هستند. این قلم ها را می توان با نصب سوزن بلید بر روی سر قلم مورد استفاده قرار داد. از قلم بلید فقط برای هاشور ابرو باید استفاده کرد، به همین دلیل به  قلم هاشور معروف است.از بهترین ویزگی های این قلم ها می توان به خوش دست بودن وبی نیاز به برق اشاره کرد.

قلم های بلید بسیار خوش دست و سبک می باشند و با توجه به مدل های مختلف سوزن ها برای کارهای متفاوت بلید ابرو می توان استفاده کرد.به دلیل ویزگی ها و قیمت بسیار خوبی که این قلم ها دارند در بین تاتوکاران بسیار محبوب شده است.

کاربرد و آشنایی با قلم بلید تک سر فیبروز

ق

لم های برند فیبروز دارای ویزگی های بسیار متمایزی از جمله: ۱_سبک و خوش دست یا عملکرد عالی برای هر نوع سوزن،می باشند که از ویژگی های خوب این قلم ها محسوب می شود. ۲_این قلم ها کیفیت و سرعت و دقت بسیار بالایی دارند. نکته بسیار مهم در انتخاب قلم این است که باید قلم سبم و بدنه ی ضد حساسیتی داشته باشد.

قلم بلید

 

قیمت عمده قلم اورجینال بلید 

همانطور که گفته شد این قلم ها دارای قیمت ها و ویژگی های متعددی هستند.پیشنهاد مما به عزیزانی که تقریبا در کارخود حرفه ای هستند قلم  فیبروز می باشد که ممکن است قیمت بالایی داشته باشد اما دقت این قلم سبب شده است که جزو بهترین قلم های موجود حساب شود.این قلم ها ممکن است در بازارهای مختلف دارای قیمت های مختلفی باشند البته در خارج از ایران این قلم ها قیمتی در حدود ۱۵۴ یورو دارد .لاذم به ذکر است که در کشورهای مختلف قیمت قلم ها متعدد می باشد.

قلم بلید

خرید اینترنتی و ارسال رایگان قلم اورجینال فیبروز

بازرگانی ابزار تاتو تمام تجهیزات تاتو و میکروبلیدینگ را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.شما عزیزان می توانید در صورت داشتن هرگونه سوالی با مشاوران در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید