مرجع خرید دستگاه تاتو گان

مرجع خرید دستگاه تاتو گان با بهترین کیفیت و بهترین قیمت  برای خرید میتوانید از سایت ابزار تاتو اقدام نمایید

امروزه، افراد برای اینکه نقوش و طرح های مختلفی را بر روی پوست خود ایجاد کنند،

از انواع متنوعی دستگاه تاتو استفاده می کنند. آقایان بیشتر بر روی اندام های خود و خانم ها در قسمت هایی از چشم، ابرو و یا حتی لب خود، تاتو ایجاد می کنند.

مرجع خرید دستگاه تاتو گان، محصول را با کیفیت بالا و استاندارد های تایید شده از نهاد های با اعتبار بهداشتی و کیفی، در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد.

مرجع خرید دستگاه تاتو گان

انواع دستگاه تاتو گان

انواع دستگاه تاتو گان از انواع دستگاه تاتو گان، دستگاه تاتو روتاری، دستگاه تاتو کویل یا سیم پیچ، دستگاه تاتو خط زن و سایه زن و دستگاه پنوماتیک، می توان نام برد. هر کدام از این دستگاه ها، عملکرد و کارایی خاص خود را دارند و برای کار های مختلفی از آن ها استفاده می شود. از طرفی، با توجه به نوع تجهیز و کیفیت ساخت، از قیمت های مختلفی بهره می برند. بنابراین قبل از انتخاب، باید نسبت به نحوه کارکرد و ویژگی های هر کدام، اطلاعات لازم را در اختیار داشت.

دستگاه روتاری گان، کارایی خاصی دارد و برای تزریق رنگ به زیر پوست به کار برده می شود. همچنین، مجهز به یک موتور الکتریکی است، که سوزن را به حرکت در می آورد. با حرکت چرخشی موتور، سوزن حرکتی رو به جلو و عقب دارد و سوزن را به لایه های میانی پوست وارد می کند، که در نهایت عمل تزریق رنگ انجام گرفته و موجب خالکوبی می شود. عملیات خالکوبی با این دستگاه، در سریع ترین زمان ممکن امکان پذیر است و هم لرزش و هم صدای کمتری را به همراه دارد.

تجهیز تاتو کویل، عملکرد و کارکردی شبیه به نمونه روتاری دارد. تنها تفاوتی که دارد، به جای استفاده از موتور الکتریکی، از میدان مغناطیسی بهره می برد. برخلاف روتاری، علاوه بر اینکه صدای بیشتری را ایجاد می کند، از وزن بالاتری نیز برخوردار است. کار با آن، به مهارت و تخصص زیادی نیاز دارد. از طرفی، هزینه مربوط به تعمیر و نگهداری آن زیاد است. این دستگاه، قابلیت ایجاد سایه زدن را دارد و با سوزن های بزرگ، می توان خطوط صافی را ایجاد کرد.

بررسی قیمت دستگاه تاتو گان

بررسی قیمت دستگاه تاتو گان قیمت دستگاه تاتو گان را می توان از راه های مختلفی استعلام نمود. عواملی که بر قیمت این محصول تاثیر زیادی دارد، می توان به سطح کیفی، تولید کننده و نحوه کارکرد آن اشاره کرد. در نظر داشته باشید، دستگاه های تاتو گان با قیمت کمتر، لزوما بی کیفیت نیستند. آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد، سطح کیفی بالا به همراه قیمت مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید