قیمت فروش پد بیحسی لب گوچی اورجینال

قیمت فروش پد بیحسی لب گوچی

برای تاتو قسمت های مختلف بدن بیحسی های مختلفی وجود دارد. یکی از بهترین بیحسی ها برای قسمت لب بیحسی لب گوچی می باشد.لب یکی از قسمت های بدن می باشد که هنگام تاتو و زدن رژلب در بسیار زیادی دارد و این درد تاتو ارتیست ها و خود مراجعه کننده را اذیت می کند.در زیر به شرح یکی از بهترین بیحسی های لب می پردازیم.بازرگانی ابزار تاتو در ایران مرکز فروش عمده این پدها می باشد البته با بهترین قیمت.

پد بی حسی لب

کاربرد پد بیحسی لب گوچی

این بیحسی یکی از بهترین بی حسی ها می باشد.این بیحسی برای لب بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.استفاده از ان بسیار اسان است و برای تمام تاتو کاران و ارایشگران مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از بهترین و پرطرفدارترین بی حسی موجود در ایران است.در ایران نمونه های مختلفی از پد های بیحسی وجود دارد که متاسفانه بیشتر این نمونه ها فیک هستند با قیمت های مختلف.شما عزیزان برای خرید بهترین پدهای اورجینال می توانید با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.

پد بی حسی لب

راه تشخیص پد بیحسی اصل و تقلبی؟

گاهی اوقات تشخیص پدهای بیحسی لب بسیار اسان است.به راحتی این پدهای بیحسی ممکن است شکل های متفاوتی داشته باشند و حتی تاریخ انقضای انها ممکن است متفاوت باشد.حتما برای خرید پدهای اصلی باید از فروشگاهی معتبر خرید کنید چرا که ممکن است نمونه های فیک به پوست شما اسیب بزند.

ویژگی های پد بیحسی لب گوچی

پد بی حسی لب گوچی که از الیاف پنبه ای آغشته به لیدوکائین و پیریلوکائین و بنزو کائینساخته شده است یکی از کاربردی ترین و بهداشتی ترین روش های بی حسی لب می باشد که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این پد بیحسی بابهترین قیمت  و درصد بی حسی بالا و عدم تاثیر گذاری بر روی رنگ به عنوان مقرون به صرفه ترین و بهترین بی حسی برای لب در میان تاتو درست شده است و به همین دلیل بسیار مقرون به صرفه می باشد.

روش استفاده از پد بیحسی

۱_قسمت مورد نظر لب را می شویید و ان را خشک کرده . ۲_ ورقه ماسک را بطور یکنواخت روی لب بگذارید جوری که به لب کاملا بچشید. ۳_ ۸ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید تا اجزای محصول کاملا جذب شود و بیحسی اتفاق بیفتد و لب بیح شود
.

ابزار تاتو

خرید اینترنتی پد بیحسی گوچی

بازرگانی ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان

خود را انجام دهید.مهمترین هدف مجموعه همراهی شما عزیزان است.امیدواریم با بهترین خدمات و محصولات همچنان رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم..

بازرگانی ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر

تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید

ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و …. سایر شهر ها

 

 

۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱ شماره تماس 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید