قیمت فروش دستگاه تاتو پن راکت Rocket 6|با 6 ماه گارانتی

قیمت فروش دستگاه تاتو پن راکت Rocket 6

انتخاب دستگاه تاتو یکی از مراحل مهم در انجام تاتو است. انتخاب دستگاه تاتو باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد. دستگاهای مختلف قیمت و کاربرد های مختلفی دارد.دستگاههای تاتو پن در بین تاتو کاران محبوبیت بسیاری دارد.تمام دستگاهای پن ویژگی های بسیار خوبی دارند که سبب شده است در بین تاتو کاران محبوبیت بالایی داشته باشد.در زیر به شزح یک دستگاه تاتو فوق العاده می پردازیم.

ویژگی های دستگاه تاتو پن راکت Rocket6

این دستگاه تاتو همانند قلم است و استفاده از ان حس استافده از خودکار می دهد. این دستگاه تاتو فوق العاده سبک و خوش دست است. کاملا بیصدا و فوق العاده بدون لرزش ساخت کشور سوییس

راکت 6

شناخت دستگاه تاتو پن راکت 6 اصلی

وزن دستگاه تاتو پن راکت 6 115 گرم، حرکت قابل تنظیم: 0-3.6 میلی متر این یکی از ویزگی های فوق العاده دستگاه است.

ولتاژ کاری توصیه شده 5-7.5 ولت، 8 ولت 1000 دور در دقیقه است، از 8 بیشتر نباشد.

اندازه دستگاه تاتو 130 میلی متر * 32 میلی متر است، بدنه  کوچک ، وزن آن سبک است و به راحتی قابل درک است.

انواع دستگاه تاتو پن راکت 6

این دستگاه تاتو دارای دو رنگ مشکی و زرد است و دارای هیچ رنگی دیگری نمی باشد.البته نمونه های فیک دستگاه تاتو پن راکت 6 ممکن است دارای رنگ های دیگری باشد.قیمت مناسب و عملکرد خوب این دستگاه  سبب شده است  در بین تاتو کاران بسیار محبوب باشد.

ویژگی های مشترک دستگاهای تاتو پن

تمام دستگاهای تاتو پن به علت سبکی.بیصدا بودن.و اینکه اصلا لرزشی ندارند بسیار محبوب هستند.دسمقایسه با سایر دستگاهای تاتو این دستگاها را هم می توان برای تاتو بدن و هم برای تاتو صورت استفاده کرد.قیمت بسیار مناسبی دارند.دستگاهای تاتو پن در بین تمام تاتوکاران بسیار محبوب می باشند.این دستگاها برای افراد حرفه ای هم برای تاتو بدن و هم برای تاتو صورت قابل استفاده است به شرطی که دستگاه اورجینال را تهیه کنید.مشاوران 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند.

مقایسه دستگاه تاتو پن با سایر دستگاهای تاتو

این دستگاهای تاتو را می توان هم برای صورت و هم برای بدن استفاده کرد.قیمت بسیار مناسبی دارند و اکثر بسیار سبک و بیصداهستند و استفاده از ان برای تمام عزیزان هنرمند بسیار مفید است. پیشنهاد بازرگانی ابزار تاتو به تمام هنرمندان تاتو کار.تمام دستگاهای تاتو را می توانید با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن در اختیر داشته باشید.

 

راکت 6

سفارش اینترنتی دستگاه تاتو پن راکت Rocket 6

دستگاهای تاتوابرو باتوجه به کیفیت ، کاربرد فراوان و محبوبیت ، قیمت مناسبی دارند.همانطور که می دانید هدف بازرگانی ابزار تاتو جلب رضایت شما عزیزان می باشد.امیدواریم همچنان با بهترین محصولات و با بهترین قیمت رضایت شما را همراه داشته باشیم.تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

بازرگانی ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان

خوذ را انجام دهید..

بازرگانی ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر

تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید

ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و …. سایر شهر ها.

 

منبع : www.amazon.com

شماره تماس ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱

ابزار تاتو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید