قیمت روز دستگاه تاتو بدن با گارانتی

قیمت دستگاه تاتو بدن بسته به نوع برند، محل خرید و شرایط بازار متغیر می باشد. دستگاه تاتو برای ایجاد طرح روی بدن استفاده می شود و در واقع تاتو روی بدن با این دستگاه انجام می شود. به همین خاطر به آن دستگاه تاتو می گویند. شکل ظاهری این محصول مانند یک تفنگ یا دسته آهنی می باشد که از چندین قطعه تشکیل شده است که به هم متصل شده اند.

کار با این دستگاه اسان است و افراد مبتدی به راحتی میتوانند از این دستگاه استفاده نمایند.

این دستگاه بیشتر مناسب استفاده برای بدن میباشد.

 

 

راکت2

با انواع دستگاه تاتو بدن آشنا شوید!

انواع دستگاه تاتو بدن شامل گزینه های زیر می شوند:

  • دستگاه تاتو بدن گان:
  • این نمونه دستگاه قدرت فراوانی دارد و وزن آن کم است  و به خاطر قدرت بالایی که دارد و تاتو را با کیفیت فوق العاده بالای انجام می دهد فروش خوبی دارد.
  • این نمونه نسبت به دستگاه های تاتو صورت قیمت بیشتری دارد. از اولین مدل های دستگاه تاتو که تولید شد می توان به گان یا همان روتاری اشاره کرد.
  • دستگاه تاتو پن:
  • این نمونه از جدیدترین دستگاه های تاتو بدن می باشد و به خاطر این که سوزن کارتریجی آن یکبار مصرف می باشد از نظر بهداشتی مناسب تر است. سوزن این نمونه دستگاه را بر خلاف دستگاه تاتو گان به راحتی می توان تعویض کرد. از مزیت های دیگر آن می توان به سبک بودن و صدای ملایم آن اشاره کرد. برای کار کردن این دستگاه ها نیاز به ترانس و پدال می باشد.ارایشگر ها از این دستگاه برای انجام تاتو ابرو و میکرو بلیدینگ و…استفاده میکنند

ez پنفروش ویژه دستگاه تاتو بدن

فروش ویژه دستگاه تاتو بدن

فروش ویژه دستگاه تاتو بدن با بالاترین کیفیت و قیمت انجام می شود و به همین خاطر مشتریان فراوانی دارد.

این محصول به دلیل استفاده راحتی که دارد خرید و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است و در طرح و مدل های مختلفی در دسترس مشتریان قرار می گیرد. لذا با کمک آن می توان به آسانی رنگ را زیر پوست نفوذ داد تا بتوان طرح های متنوعی را روی پوست ایجاد کرد.

این محصولات از ابزارهای مهم و اساسی برای خال کوبی می باشند که بدون وجود آن ها ما نمی توانیم عمل تاتو یا خال کوبی روی بدن را انجام دهیم.

 

فروش دستگاه تاتو در برند های متنوعی انجام می شود تا مشتریان بتوانند مطابق نیاز و بودجه خود آن را خریداری  کنند.استفاده از ان برای انجام شیدینگ لب و رژ لب داعم نیز توصیه میشود.

ابزار تاتو

سفارش آسان دستگاه تاتو بدن در ایران

دستگاهای تاتو بدن نمونه های مختلفی دارد. برخی از این دستگاها سبک هستند و می توان از ان ها برای تاتوو صورت نیزاستفاده کرد. در نتیجه دستگاهای مختلف تاتو بدن قیمت های مختلف و دارای عملکرد های مختلفی نیز هستند. برای خرید بهترین دستگاه تاتو بدن با بهترین قیمت می توانید در هرکجای این سرزمین عزیز که باشید با مشاوران مجموعه در تماس باشید.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید