قیمت رنگ کاموفلاژ تاتو|10%تخفیف

قیمت رنگ کاموفلاژ تاتو

همانطور که میدانید تاتو نیز مانند خدمات زیبایی دیگر کاری بسیرا دقیق و ظریف میباشد که نیاز به دقت و تمرکز بالایی دارد این دقت و ظرافت در کار تاتو نسبت به سایر خدمات اهمیت بیشتری دارد چراکه حذف و پاک کردن اشتباهات در تاتو مانند لاین های دیگر به آسانی میسر نمیشود.البته برای پاک کردن و ریموو تاتو راه هایی مانند لیزر یا استفاده از ریموور های ارگانیک محصولات بسیرا خوبی هستند اما در برخی موارد ممکن است در حین انجام کار اشتباهی رخ دهد و لازم باشد در همان زمان اشتباه رفع شود در این مقاله به شما رنگ هایی را معرفی میکنیم که برای پوشاندن و کاور کردن اشتاهات کوچک در تاتو کاربرد دارند.

رنگ کاموفلاژ

رنگ کاموفلاژ وگنر WAGNER

برند وگنر یک محصول آمریکایی است که به تولید وسایل و دستگاهای مربوط به تاتو و ابزار های مشابه میپردازد برند وگنر یکی از محبوب ترین برند ها در زمینه محصولات تاتو است که تولیداتی مانند دستگاهای تاتو پن یا ریموور تاتو و رنگ  و دستگاه بی حسی تاتو و… را در چرخه تولید خود دارد.یکی از تولیدات مفید و کاربردی این شرکت تولید رنگ کاموفلاژ میباشد که استفاده از آن برای زمانی است که در تاتو اشتباهات کوچکی رخ داده است یا میخواهید اشتباهات جزیی و تغییرات جزیی در گذشته را اصلاح کنید رنگ کاموفلاژ و رنگ بژ این برند به شما کمک میکند تا ناحیه تاتو را به رنگ پوست در آورید و دیگر اثری از تاتو در آن قیمت نباشد.مثلا اگر خط پشم تاتو شده اندکی بلند تر از خواسته شما باشد یا پهن تر میتوانید با استفاده از این رنگ مشکلات را برطرف کنید و تاتو را به سایز دلخواه خود تغییر دهید.

 

رنگ میکروبلیدینگ

خرید رنگ کاموفلاژ وگنر به صورت آنلاین wagner

محصولات تاتو در بازار تنوع بسیار زیادی دارد و متاسفانه نمونه های تغلبی نیز بسیار زیاد شده است شما میتوانید تمام ابزار ها و وسیال تاتو را با بهترین کیفیت از مجموعه ابزار تاتو به صورت آنلاین تهیه نمایید .برای استعلام قیمت و موجودی از طریق واتساپ ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱ با ما در ارتباط باشید.رنگ های کاموفلاژ دارای نمونه های مختلف با قیمت های بسیار متفاوتتی هستند و البته کیفیت های مختلفی دارند.

بازرگانی ابزار تاتو

قیمت عمده رنگ کاموفلاژ در ایران 

در ایران کاموفلاژ های بسیار مختلفی وجود دارد که هرکدام دارای قیمت های مختلفی هستند. این کاموفلاژ ها معمولا دارای مواد ترکیبی بسیار خوبی هستند و اگر اصل باشند به راحتی می توان ازش استفاده کرد. برای خرید عمده رنگ های کاموفلاژ با بهترین قیمت می توانید 24 ساعته با مشاوران در تماس باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید