قیمت رنگ میکروبلیدینگ فیبروز در بازار تهران

قیمت رنگ میکروبلیدینگ فیبروز در بازار تهران 

 قیمت رنگ میکروبلیدینگ فیبروز در بازارهای مختلف متفاوت است. اما بازرگانی ایزارتاتو تمام محصولات تاتو را با بهترین قیمت  خدمت شما اراعه میکند. طیف گسترده ای از سایه های رنگدانه ای از رنگدانه های قهوه ای ، سیاه ، طلایی و قرمز را از نمودار رنگی PhiBrows   .طبیق رنگ رنگدانه ها با رنگ موی طبیعی مشتری شما یکی از مهمترین مراحل در فرآیند میکروبلیدینگ است. 

رنگ میکروبلدینگ فیبروز

رنگ دانه  های ضعیف و منطبق با موهای طبیعی ترکیب نمی شوند و تصور کلی درهم و برهم است.می دهد که برای مطابقت نزدیکتر مخلوط شده اند.مشتریان شما ممکن است به فرمول رنگدانه ها علاقه مند شوند ، بنابراین برای یک هنرمند میکروبلیداسیون مهم است که با مواد تشکیل دهنده آن آشنا شود.برای خرید بهترین رنگ موجود با ضمانت اصل بودن می توانید با مشاوران درتماس باشید.

قیمت رنگ میکروبلیدینگ فیبروز در بازار تهران بخش اساسی رنگدانه های میکروبلیدینگ

رنگدانه ها را می توان با توجه به منشا آنها به دو گروه عمده تقسیم کرد: اکسیدهای آهن و رنگدانه های مصنوعی. اکسیدهای آهن از غبار سنگ ، زنگ زدگی و سایر اکسیدهای فلزی طبیعی بدست می آیند. رنگدانه های مصنوعی از گیاهان ، حیوانات و سایر مواد موجود در طبیعت یا از مواد مصنوعی دیگر تولید می شوند. هر گروه دارای مزایا و معایبی است که بیشتر مربوط به پایداری رنگ است. در میکروبلیدینگ با سه رنگ اساسی روبرو هستیم: سیاه ، قرمز و زرد. این رنگهای رنگدانه بر اساس منشأ خود با گذشت زمان رفتار متفاوتی دارند ، یعنی ثبات آنها متفاوت است. در بین اکسیدهای آهن ، قرمز با ثبات ترین حالت است ، به همین دلیل ابروهایی که با اکسیدهای آهن ساخته می شوند تمایل دارند پس از مدتی کاملا قرمز به نظر برسند. در میان رنگدانه های مصنوعی ، رنگ سیاه پایدارترین است ، در حالی که زرد و قرمز با سرعت بیشتری محو می شوند ، بنابراین مشتری با ابروهای خاکستری ظاهر می شود.

رنگ میکروبلیدینگ فیبروز

خریداینترنتی رنگ میکروبلیدینگ فیبروز

بازرگانی ابزارتاتو باسابقه ای درخشان درفروش محصولات تاتو اینباربارنگ های اورجینال فیبروز درخدمت شماست.تمام رنگ های قیبروز در این مجموعه

باگارانتی خدمت عزایزان  عرضه میشود. سفارشات درکمترین زمان ممکن به دستت مشتریان عزیز خواهد رسید.

ابزار تاتو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید