قیمت دستگاه پن تاتو rogue اصلی

قیمت دستگاه پن تاتو rogue طبق کیفیت آن تعیین می‌گردد. لازم است بگوییم که یکی از مهمترین ملاک برای فروشنده این دستگاه جلب رضایت مشتری می‌باشد از این رو توانسته با قیمت‌گذاری منصفانه ای نوع دستگاه پن ابرو رضایت خریداران را به همراه داشته باشد.

خریداران گرامی می‌توانند برای آگاهی از قیمت دستگاه با فروشنده ما در این زمینه تماس گرفته و از قیمت آن استعلام بگیرند.

 

 

دستگاع پرقدرت rouge

 

مشخصات فنی دستگاه پن تاتو rogue

این روزها بسیاری از افراد به خرید دستگاه پن تاتو rogue تمایل نشان می‌دهند و بسیاری از خریداران هم هستند که قبل از اینکه به تهیه این دستگاه اقدام کنند ابتدا در مورد مشخصات فنی آن مطالعه می‌کنند تا بتوانند با آگاهی بیشتر و اطمینان کاملتر به خرید این دستگاه زیبایی بپردازند. حال شاید برایتان سؤال پیش بیاید که این دستگاه چه مشخصاتی دارد؟ بهتر است که برای آشنایی بیشتر با این دستگاه تاتو با ما همراه شوید تا مطالب مفیدی را در اختیار شما علاقه مندان گرامی قرار دهیم!

 

 

مشخصات فنی دستگاه پن تاتو rogue
دستگاه تاتوrogue

دستگاه پن تاتو rogue از بالاترین درجه استاندارد بهره می‌برد. این دستگاه با توجه به موتور الکتریکی ای که دارد قادر است که در هر دقیق تا ۱۲۰۰ هزار دور بچرخد و همچنین با سوزن کارتریج خود به راحتی در هر منبع تغذیه ای کار کند. از دیگر مشخصات فنی و ویژگی های کلی این دستگاه که مورد علاقه بسیاری از آرتیست ها است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موتور دی سی دستگاه ژن تاتو rogue بسیار قوی است.
  • این دستگاه از وزن سبکی برخوردار است و وزن آن به ۵ اونس می‌رسد.
  • دستگاه پن تاتو rogue ولتاژ عملیاتی مناسبی را در برگرفته است و این ولتاژ به اندازه هفت تا ده ولت می‌رسد.
  • قطر پیش سوزن این دستگاه درجه یک به اندازه ۴٫۵ میلی متر است که لازم است کاربرد حتما با ظرافت و دقت بیشتری به فعالیت بپردازد.

لازم است بدانید که این دستگاه سرعت عمل مناسبی را دارد و امروزه به شدت مورد استقبال آرایشگران خانم و آقا قرار دارد و ین دستگاه با همه کیفیت و قابلیت‌هایی که دارد از بهترین قیمت نیز بهره می‌برد.

در بالا به طور مختصری درباره مشخصات فنی این دستگاه تاتو توضیحاتی ارائه داده شد، امیدواریم که این توضیحات برایتان مفید بوده باشد.

فروش بهترین دستگاه پن تاتو rogue

فروش بهترین دستگاه پن تاتو rogue همه ساله حجم انبوهی از دستگاه پن تاتو rogue تولید و در بازار عرضه می‌گردد. فروشنده این دستگاه پن تاتو بهترین نمونه آن را به دست مشتری می‌رساند.

با توجه به اینکه خریداران به دنبال بهترین نوع این دستگاه هستند فروش دستگاه پن تاتو rogue با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه شده است.

خرید آسان و ارسال سریع دستگاه تاتو پن rouge

شما عزیزان در هرکجای این سرزمین عزیز که باشید می توانید بهترین دستگاها.رنگ ها و بیحسی ها را با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن از این مجموعه تهیه کرده و مورد استفاده خود قرار دهید.این مجموعه همواره در تلاش است تا بهترین خدمات و وسایل همواره رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشد.رضایت شما عزیزان مهمترین هدف این مجموعه است.

ابزار تاتو

6

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید